Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hold dere fast folkens... :thumbup:

 

min score er... *trommevirvel*.....

 

 

 

 

...... 2745 !!! LOL

 

hehe

 

System

 

CPU: AMD Duron 1.3GHz som har begynt å tatt kvelden...

Grafikkort: MSI GeForce 4 MX 420 64 MB PCI

RAM: 1024 DDR, finner ikke mer info om den...

Hovedkort: MSI MS-6378(VT8361)

DirectX: 9.0

 

EDIT: LOL

Endret av Aleksander_den_store
Lenke til kommentar
16708, men kan ikke publisere.  :mad:

Jaja, skal jo få bedre enn det uansett. Bare det blir litt kaldere ute.  :green:

ligger 500 poeng bak deg med ti 4200 64mb.. haha

Og så? Ifg. denne testen ligger et Abit ti4200 (med 4400-klokkefrekvenser) foran 9500pro i 3DMark. Ifg. en annen test scorer et 64mb-kort bare hundre poeng mindre enn et 128mb 8x-kort. Du har voltmoddet kort og P4C, jeg har tbred og ikke voltmoddet.

Lenke til kommentar
16708, men kan ikke publisere.  :mad:

Jaja, skal jo få bedre enn det uansett. Bare det blir litt kaldere ute.  :green:

ligger 500 poeng bak deg med ti 4200 64mb.. haha

Og så? Ifg. denne testen ligger et Abit ti4200 (med 4400-klokkefrekvenser) foran 9500pro i 3DMark. Ifg. en annen test scorer et 64mb-kort bare hundre poeng mindre enn et 128mb 8x-kort. Du har voltmoddet kort og P4C, jeg har tbred og ikke voltmoddet.

*kremt... på linken din står det at du har 9700 Pro, du har derfor moddet kortet ditt går jeg ut ifra..? kortet mitt klokker ikke veldig mye lenger med voltmod heller. 20mhz på core og 40mhz på mem.. (hadde 685mhz på mem før, men kortet vil ikke det lenger..!!)

Lenke til kommentar
*kremt... på linken din står det at du har 9700 Pro, du har derfor moddet kortet ditt går jeg ut ifra..? kortet mitt klokker ikke veldig mye lenger med voltmod heller. 20mhz på core og 40mhz på mem.. (hadde 685mhz på mem før, men kortet vil ikke det lenger..!!)

9500pro kan ikke moddes. Det står 9700pro ja, dessverre identifiseres det ikke som 9500pro (dette gjelder alle, kikk i orben så ser du at det er ingen 9500pro der).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...