Michael2k Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Trenger hjelp og twinke lvl 43 rogue. Kom med forslag
Schjellin Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Twink traaden er bare for lvl 19. Jeg ville skaffa meg Bloodrazor (MH) og Shadowblade (OH) , men avhengi av hvilken specc du skal vere
tmg Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Vil påstå at å bruke mye gull på off-hand er bortkasta i PvP på denne levelen. Bloodrazor er ikke veldig mye bedre enn Thrash blade, du merker sikker ikke forskjell en gang. Så tror jeg heller ville ha tatt Thrash + random offhand med grei stats/speed og brukt penga på andre deler av gearet og enchants og specca Hemo.
Schjellin Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 (endret) Vil påstå at å bruke mye gull på off-hand er bortkasta i PvP på denne levelen.Bloodrazor er ikke veldig mye bedre enn Thrash blade, du merker sikker ikke forskjell en gang. Så tror jeg heller ville ha tatt Thrash + random offhand med grei stats/speed og brukt penga på andre deler av gearet og enchants og specca Hemo. 8417877[/snapback] Det er bra med rask OH. Jeg ville kjoept meg di to epixsene. Bloodrazor er det jo en fin Chance on hit, Veldig bra mot Rogues/druids Endret 19. april 2007 av TobzzZ
tmg Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Ikke fullt så bra når du skal ha stunlock kontroll emd gouge. Sier bare at de våpnene er så utrlolig lite bedre enn det du kan få gratis/mye billigere Thrash sin chance on hit vil jeg heller ha en bloodrazor. Dot som interupter gouge kan ødelegge en fin stunlock og når det skiller 6 på max dmg er valget lett. Dessuten er thrash treigere -> mer AP på hemo som ikke er normalisert. Off-hand damage jo ikke noe på dette levelet og du speccer ikke combat for PvP så off-hand spec har du ikke. Ta 200g fra de to våpnene, enchant og skaff armor. Bruke 200g på noe du ikke merker eller 200g på ting som faktisk hjelper mye?
Schjellin Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 (endret) Ikke fullt så bra når du skal ha stunlock kontroll emd gouge.Sier bare at de våpnene er så utrlolig lite bedre enn det du kan få gratis/mye billigere Thrash sin chance on hit vil jeg heller ha en bloodrazor. Dot som interupter gouge kan ødelegge en fin stunlock og når det skiller 6 på max dmg er valget lett. Dessuten er thrash treigere -> mer AP på hemo som ikke er normalisert. Off-hand damage jo ikke noe på dette levelet og du speccer ikke combat for PvP så off-hand spec har du ikke. Ta 200g fra de to våpnene, enchant og skaff armor. Bruke 200g på noe du ikke merker eller 200g på ting som faktisk hjelper mye? 8419410[/snapback] Som hemo Rogue skal du ha treig Main hand. FOr da får du høyere critts ! Og det er vanskelig og få en fin stunlock som hemo synes nå jeg. Endret 19. april 2007 av TobzzZ
tmg Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Ja og thrash er treig og bra til nettopp hemo og hva i all verden holder du på med hvis du ikke klarer stunlocke med hemo?! Time energy med energywatch så du får ticket rett etter CS (med talent 75% chance for 3 talents og en koster 40 energy) 3 CP, hemo, 4 CP og har ~45 energy som er nok til gouge. vente til rett for CS breaker, gouge. Du har nå 5Cp og kan vente på energy ticks mens target er gouga og rett før den breaker Kidney med masse energy til å hamre løs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå