RefleXio Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 (endret) Ble bannet fra en server, tydelig vis fordi jeg hadde for høy ping. (Frekke franskmenn ) Fikk beskjeden Kicked and Banned i disconnect vinduet. Dette var en VAC server... Går dette utover alle VAC servere, eller bare denne serveren? Lurer fælt! Endret 18. april 2007 av RefleXio
Vitamin Bjørn Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Du ble bare bannet fra den serveren pga høy ping. Har ikke noe med VAC å gjøre
RefleXio Skrevet 18. april 2007 Forfatter Skrevet 18. april 2007 Ok! Takk! Ble veldig redd da jeg ble bannet, og kom trofast til forumet for å få svar på spørsmålene mine! Tusen takk, skal bake sjokoladekake til deg
Engen_2k Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Eneste måten man kan bli vac banna er ved å gå in på en server med et slags bot program eller noe sånt som vac programmet legger merke til. Noe noen har gjort på 1.6'n min Litt mer gjerrig på accounten min nå
Jooakim Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Du bør heller spille på norske servere. Bedre ping og du slipper franskmenn som skriker løøøøøøøl.
Prusk Skrevet 19. april 2007 Skrevet 19. april 2007 Tørr jeg foreslå cs2.foco.no:27015 ? Kanskje BP sin GG server..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå