Gå til innhold

Nokia E61i tråden


Anbefalte innlegg

Jeg er stadig vekk (les: hele tiden) på jakt etter programmer som kan gjøre ting litt lettere/morsomere/bedre for meg og kan jo dele de jeg har kommet fram til til nå:

 

C2DOOM: Ved hjelp av .wad filene til de gamle doom spillene kan jeg nå spille doom på telefonen. Deilig med fult tastatur og stor skjerm!

 

TomTom Navigator 6: Navigasjonsprogramvare som også nyter godt av den store skjermen. Fungerer knirkefritt sammen med min Holux GPSlim 236.

 

Google Maps for S60: Trenger vel ingen videre forklaring.

 

Quickoffice Premier v4.5: Den ultimate oppgraderingen om man faktisk bruker office applikasjonene (jeg er avhengig av dem).

 

Windows Live Messenger for S60 v3: Den utlekkede pilotversjonen. Den beste MSN klienten til S60 uten tvil. Og helt gratis.

 

VNC Viewer: For fjernstyring av PCen min over nett

 

Y-browser: Browser som kan browse de skjulte partisjonene så vel som meldingsmapper

 

WorldMate: Værmeldinger, valutakurser, verdensklokke ++. Kan kjøpe oppgradering for flytider, statussjekk på flytider (forsinket osv).

 

Nokia Podcasting: Podcastingprogram som funker knirkefritt. Abonner på podcaster og last de ned når du ønsker det.

 

SymTorrent: Torrentklient til S60. Fungerer aldeles utmerket!

 

Screenshot 2: Mulighet til å ta screenshots på mobilen. Kjekt.

 

WidSets: Widget/Gadget applikasjon til S60. Masse kjekke widgets å velge i.

 

Theme DIY: Program for å opprette og endre themes PÅ MOBILEN. Kjent sak at et bakgrunnsbilde ikke dekker hele bakgrunnen, men her kan man altså lage seg et theme hvor man kan velge et bilde som themebakgrunn f.eks., som da blir heldekkende.

 

AutoLock: Et must. Automatisk tastelås. Programmet starter når telefonen starter og kjører deretter usynlig i bakgrunnen. Hadde ikke klart meg uten.

 

 

Det er det så langt! Om noen har noen "must have" programer så kan de jo slenge dem frempå.

 

Er det forresten noen har som har vært innom "Last ned!" og kataloger? Der lastet jeg ned Dots themet i Moccha helt gratis! Dots blue og Dots red ligger også der. Fant også Golf Pro Contest 2 eller noe i den duren. Artig golfspill.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hvordan får man egentlig lyset i tastene til å lyse konstant når man skriver en melding, eller gjør noe annet med telefonen?... Sliter litt med det...

9339785[/snapback]

 

Er ikke sikker. Men det skal nevnes at det er en såkalt "lyssensor" på e61/e61i, som merker om det er lyst eller mørkt der du er. Så sitter du i mørke, så vil tastaturlyset komme på, og sitter du ute i solen, så vil ikke lyset komme på. I og med du ikke vil trenge tastelyset da.

Lenke til kommentar

Mange bra tips her! :)

 

Er det noen som har problemer med WLAN og skjulte SSID'er? Jeg får liksom aldri valgt aksesspunktet fordi den alltid kommer opp som "Skjult WLAN". Hvis jeg forsøker å angi aksesspunktet så overskriver den bare det jeg allerede har skrevet inn for det bestemte SSID'et...

 

Any ideas?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

fikk denne idag og er faktisk overasket hvor bra denne er! eneste minus er jo at den ikke tok 4 giga kortet mitt :(

 

men den klarer 2 giga håper jeg...

 

ellers litt harde taster øverst men det er vel en vanesak. kameraet på 2 Mp var slettes ikke så galt det heller, ivertfall ikke utebilder i dagslys.

 

den blinkene lampa når en har fått sms, mms og epost er veldig kjekk. skjermen god.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Hvordan får man egentlig lyset i tastene til å lyse konstant når man skriver en melding, eller gjør noe annet med telefonen?... Sliter litt med det...

 

Er ikke sikker. Men det skal nevnes at det er en såkalt "lyssensor" på e61/e61i, som merker om det er lyst eller mørkt der du er. Så sitter du i mørke, så vil tastaturlyset komme på, og sitter du ute i solen, så vil ikke lyset komme på. I og med du ikke vil trenge tastelyset da.

 

 

Logisk, ja, men det burde være mulig å skru på tastelysene manuellt i tillegg. Min for det liksom sldri mørkt nok og da er de dustetastene ubrukelige. Lyset burde skinne gjennom tasten ikke rundt..

 

/L

Lenke til kommentar

Har hatt min siden slutten av juni.. I dag sluttet plutselig skjermen å virke, der den lå på skrivebordet mitt. Nå klarer jeg bare til å få den til å lyse hvitt når jeg slår den på, og det lyset er alt jeg ser. Noen formeninger om hva dette kan skyldes/om det er reparerbart?

 

Tar en tur til Nordialog med den i løp av uken, men fryktelig irriterende... Har jo ikke tid til at ting ikke virker..

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...