Gå til innhold

Følg de siste Mac-nyhetene


Anbefalte innlegg

Personlig har jeg spilt både Oblivion og TMNT på min iMac (med ATI skjermkort, ikke 24-tommeren med Geforce) og det går stort sett veldig greit. Kan jo være DX10-fans bør holde seg på PC litt til, siden det såvidt meg bekjent ikke er mulig å oppgradere skjermkort i disse maskinene, men ellers burde det gå ganske bra.

 

(Vil forresten anbefale iSkin silikondeksel til tastaturet, for det er et grusomt syn å se all den dritten jeg klarer å presse mellom tastene. Sikkert akkurat like mye dritt i PC tastaturene jeg har hatt, men de er i det minste ikke gjennomsiktige! ^_^ iSkin koster litt, men jeg mener det er verdt det. Skulle ønske jeg hadde kjøpt det i utgangspunktet, ettersom tastaturet mitt aldri helt tilga meg at jeg delte cappucinoen min med det en av de første dagene.)

 

Åja! Du får forresten Frets On Fire til Mac. ^_^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
.....Norsk Tippings smartkort-leser fungerer heller ikke fant jeg ut for noen dager siden. .....

8419386[/snapback]

 

Kortleseren vil nok mest sansynlig fungere, men du mangler et tilgangsbibliotek til Java for å få brukt den mot Norsk Tipping sine sider :p

 

 

 

 

Så over på noe helt annet.... Når skal Apple komme med support for andre OS enn Windows 2000/xp/Vista og OS X på f.eks iTunes, AirPort Admin osv?

Lenke til kommentar

hardware.no/mac-redaksjonen har fulgt tråden, svar for svar. tenkte jeg skulle samle opp noen ting å svare på. her kommer de.

 

det kommer en tredjepartsprogram-guide om ikke så altfor lenge, en oversikt over flust av programmer som kan være hendige for en mac-er. apple har mye, men ikke alt.

 

når det kommer til tester så kommer dette antakeligvis fortløpende utover. i dag har jeg plukket opp en apple tv fra apple til testing, når det kommer maskinoppgraderinger så skal dere ikke se bort fra det kommer en test da.

 

magnulus har forøvrig rett i at mac-nyhetene også kommer på forsiden.

 

kan også tenke meg at jeg skriver en guide på vanlige problemer man kan støte på, problemet med dette er at det er et stort tema og noen vil nok føle seg forbigått. kom gjerne med innspill.

 

snarveier, nybegynnerguide og hurtigtaster er notert.

 

angående oppdateringshastighet, mac1 blir nevnt flere ganger - mac1 er en bra ressurs for mac-stoff, absolutt. først og fremst er det allikevel et forum, hardware.no fokuserer mer på det journalistiske i stedet for å klippe og lime pressemeldinger - vi vil gjerne vinkle sakene og fokusere på det vi synes er viktigst. vi vil heller ha færre saker og passe på at det er kvalitet på det, i stedet for å pumpe ut alt vi kommer over. det er også slik at mac-nyheten går under hardware.no som helhet, det er derfor også et poeng i å spre sakene utover dagen, uansett tema. mener allikevel at vi skal være gode på mac-nyheter og ikke henge etter på det viktigste.

 

fortsett med ideer og innspill, jeg noterer så blekket spruter.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...