SiR0 Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Disse bildene er hentet fra Amobils test av Nokia 7390. Les testen >
Gjest Yoshi Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Har hatt min 7390 en stund nå. Har fått tatt noen bilder. Ute i dagslys blir bildene veldig gode!
Gjest Yoshi Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 (endret) Hippie-Erlend løfta pinnsvinet! Tatt nå i kveld. Uten blits. Synes 7390 har veldig bra kamera til vanlig, men i litt svak belysning, så blir det ikke helt optimalt. Og så meg i Stockholm i påsken. Midt på dagen, skyfri himmel, sterk sol og mye vind! (Nei, jeg bruker ikke PortaPro til vanlig, bare glemte mine på hotellet og lånte søstra mi sine.) Endret 21. juli 2007 av Yoshi
MSL Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Hippie-Erlend løfta pinnsvinet! Tatt nå i kveld. Uten blits. Synes 7390 har veldig bra kamera til vanlig, men i litt svak belysning, så blir det ikke helt optimalt. Og så meg i Stockholm i påsken. Midt på dagen, skyfri himmel, sterk sol og mye vind! (Nei, jeg bruker ikke PortaPro til vanlig, bare glemte mine på hotellet og lånte søstra mi sine.) Har selv hatt min 7390 ganske "lenge" (ca. 1 år) og er rimelig fornøyd med både bilde og videokvaliteten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå