Sovereign Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Jeg er ute etter et greit/bra kamere til hobby/privatbruk. Et av de viktigste argumentene for å handle er at jeg vil ha et kamera som tar bilde når jeg trykker, ikke etterpå. Er det noen digitale non-speilrefleks kameraer som gjør dette?
Black Star Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Det er alltid en viss forsinkelse på kompakte digitalkamera, men Nikon Coolpix S500, som straks kommer på markedet (hvis det ikke allerede er kommet), er påstått å være verdens raskeste kompakte digitalkamera med tanke på utløserhastigheten. Tror neppe du i det hele tatt merker forsinkelsen på det i så stor grad at det er til sjenanse.
jvc1986 Skrevet 20. april 2007 Skrevet 20. april 2007 Fujifilm F30 og Ricoh Caplio serien (sistnevnte har i tester blitt målt til samme som DSLR i utl. hastighet.) er meget raske på utløseren. Men autofokusen bruker jo alltid litt tid så hvis du er av typen som bare trykker knappen rett ned istedetfor halvveis og deretter ned så må du jo vente på fokusen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå