Kaeso Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Okei, no har eg klart å bli bitt av en vampyr blir vampyr neste gang eg søver. Er det en måte å slippe unna heile vampyrkuren, uten å måtte bli vampyr? En potion eg kan ta før eg blir vampyr for eksempel? Det har ikkje brutt ut enda, og eg har gjort en heil del ting som eg nødig vil gjere en gang til!
MiSP Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Helbred den som en helt vanlig sykdom. Ikke sov før dette skjer. får du melding om marerittgreier, så er du blitt vampyr. Sykdommen du skal kurere heter "Porphyric Hemophilia".
Kaeso Skrevet 17. april 2007 Forfatter Skrevet 17. april 2007 Helbred den som en helt vanlig sykdom. Ikke sov før dette skjer. får du melding om marerittgreier, så er du blitt vampyr. Sykdommen du skal kurere heter "Porphyric Hemophilia". 8408275[/snapback] Ahh.. så det er så enkelt altså? Genialt.. trudde eg hadde prøvd det men det hadde eg altså ikkje. Skal fikses sporenstreks! :!: Har det noke for seg å bli vampyr egentlig?
sv1 Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 (endret) Tja, får noen skillboost... UESP Endret 18. april 2007 av sv1
Toska92 Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 (endret) Da jeg gjorde Azura-questet og ble "smittet", tok jeg cure desease potion foran alteret, rett før jeg bad. Visste ikke helt hva som måtte gjøres, men var desperat etter å bli frisk. Endret 18. april 2007 av Toska92
sleden Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 (endret) Okei, no har eg klart å bli bitt av en vampyr blir vampyr neste gang eg søver. Er det en måte å slippe unna heile vampyrkuren, uten å måtte bli vampyr? En potion eg kan ta før eg blir vampyr for eksempel? Det har ikkje brutt ut enda, og eg har gjort en heil del ting som eg nødig vil gjere en gang til! 8408240[/snapback] skriv dette i console og du får 1 potion mot vampyrisme: player.additem 000977E4 1(eller flere om du vil) Endret 18. april 2007 av sleden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå