Gå til innhold

TES: Potion mot vampyrisme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, no har eg klart å bli bitt av en vampyr blir vampyr neste gang eg søver. Er det en måte å slippe unna heile vampyrkuren, uten å måtte bli vampyr? En potion eg kan ta før eg blir vampyr for eksempel? Det har ikkje brutt ut enda, og eg har gjort en heil del ting som eg nødig vil gjere en gang til!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Cure disease kanskje..?

Skrevet

Helbred den som en helt vanlig sykdom. Ikke sov før dette skjer. får du melding om marerittgreier, så er du blitt vampyr. Sykdommen du skal kurere heter "Porphyric Hemophilia".

Skrevet
Helbred den som en helt vanlig sykdom. Ikke sov før dette skjer. får du melding om marerittgreier, så er du blitt vampyr. Sykdommen du skal kurere heter "Porphyric Hemophilia".

8408275[/snapback]

Ahh.. :blush: så det er så enkelt altså? Genialt.. trudde eg hadde prøvd det men det hadde eg altså ikkje. Skal fikses sporenstreks! :!:

Har det noke for seg å bli vampyr egentlig?

Skrevet (endret)

Da jeg gjorde Azura-questet og ble "smittet", tok jeg cure desease potion foran alteret, rett før jeg bad. :)

Visste ikke helt hva som måtte gjøres, men var desperat etter å bli frisk.

Endret av Toska92
Skrevet (endret)
Okei, no har eg klart å bli bitt av en vampyr blir vampyr neste gang eg søver. Er det en måte å slippe unna heile vampyrkuren, uten å måtte bli vampyr? En potion eg kan ta før eg blir vampyr for eksempel? Det har ikkje brutt ut enda, og eg har gjort en heil del ting som eg nødig vil gjere en gang til!

8408240[/snapback]

skriv dette i console og du får 1 potion mot vampyrisme:

player.additem 000977E4 1(eller flere om du vil)

Endret av sleden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...