Gå til innhold

En and og en bestefar (og litt annet)


Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1) Likte dette sånn passe. Litt vel mange elementer (i dette tilfellet måker) i bildet, noe som (for meg) ødelegger litt. Men ellers greit. :)

 

2) Dette var bedre enn det første, da det er færre måker, og beste av alt, de er nesten på linje, noe som skaper en slags harmoni når jeg ser bildet. + for det, men bakgrunnen var ikke helt optimal. :)

 

3) Helt OK familiebilde. Ganske utbrent flere steder, og det ser ut som om du har lagt på litt mye uskarp maske i ettertid. Som sagt, helt OK familiebilde.

 

4) Veldig bra ide (jada, veldig klisjé, men likevel) men du har bommet med fokusen. Det er fokusert på øverste ende av stilken, dessverre. Hadde fokus vært bedre, hadde dette vært bra. :)

Lenke til kommentar

Jeg synes måke bildene var bra, spesielt det første, det at det er mange elementer i bilde er bare spennende etter min mening, de er på vei i forskjellige rettinger og avstand. Dog kunne bakgrunnen kanskje ha vært litt "renere" etter min smak. Men for all del, synes det var spennende jeg.

 

ps.

Har forresten tatt et lignende bilde av skoa min, som i avataren din, etter egen ide, men er vel ikke den første som kommer på dette, men kult at andre også har gjort det.

Lenke til kommentar
Jeg synes måke bildene var bra, spesielt det første, det at det er mange elementer i bilde er bare spennende etter min mening, de er på vei i forskjellige rettinger og avstand. Dog kunne bakgrunnen kanskje ha vært litt "renere" etter min smak. Men for all del, synes det var spennende jeg.

 

ps.

Har forresten tatt et lignende bilde av skoa min, som i avataren din, etter egen ide, men er vel ikke den første som kommer på dette, men kult at andre også har gjort det.

8410046[/snapback]

Jeg også! hehehe :cool:

Lenke til kommentar

Har (men urettferdig) kritikk:

 

To måkebilder:

Fanger fint lyse i måkene det likte jeg. Ellers er komposisjon og ikke minst bakgrunn veldig rotete. Bedre komposisjon på det andre måkebildet, men en stygg stolpe var ikke noen vinner.

 

En and:

Grei komposisjon, litt mye bildestøy (mulig det er kompresjonsartifakter?). Greina var forstyrrende.

 

 

Bestefar med Joakim i barnedåp: (Tatt av en venninne, redigert av meg)

Greit familiebilde, men savner kontakt mellom bestefar og barn eventuelt øyekontakt med en av modellene.

 

Påskelilje:

Tja, burde kanskje hatt fokus på nærmeste delen av blomsten?

 

Håkon ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...