Gå til innhold

Støy på nye X360?


Anbefalte innlegg

For det første så synes mange folk at støy er irriterende og må få lov til å spørre om ting rundt støyen til 360. For det andre, så kjøper man en konsoll, ikke en høylytt PC..

 

Når folk flest kjøper en konsoll, så forventer man ikke å få en durre maskin som klarer å overdøve tven..Den er jo mer bråkete enn den pcen jeg har her.

 

Jeg personlig synes 360`en bråket altfor mye og den forstyrret mye av spillingen osv .. Ble jo helt gal av å ha den høye susingen inne på rommet her.

 

Håper folk respekterer meningen min og skjønner at støy faktisk forstyrrer for andre =)

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er helt enig med trådstarter at den bråker for mye i visse situasjoner. Spiller man tigerwoods er det definetivt irriterende, eller hvis man sitter oppe en sen natt og ikke vil plage naboene med høy lyd.

 

I de fleste spill synes jeg dog ikke det er noe problem. (pc'n min er veldig stille)

Lenke til kommentar

at den støyer er riktig, men at dere vekker naboene og de ringer politiet pga uro (satt litt på kanten) er bare tøysetull. Det bråker ikke no mer eller mindre enn en helt vanlig stasjonær PC. Ta på dere headset om det renner blod fra øra deres pga den høye lyden. Headset og musikk f.eks.

Lenke til kommentar
at den støyer er riktig, men at dere vekker naboene og de ringer politiet pga uro (satt litt på kanten) er bare tøysetull. Det bråker ikke no mer eller mindre enn en helt vanlig stasjonær PC. Ta på dere headset om det renner blod fra øra deres pga den høye lyden. Headset og musikk f.eks.

8467006[/snapback]

 

Kluet med å ikke vekke naboene er vel at man ikke kan skru opp volumet slik at det overdøver støyen. Klokka 3 på natta er det ikke spess kult å spille GOW på full guffe når man bor i en leilighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...