Gå til innhold

Mess tv - bare svindel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt enig her jeg også. Mess-tv er noe ordentlig svada. Kan ikke fordra sånne type programmer. Har man lite å gjøre om nettene så se i hvertfall på noe fornuftig, som discovery channel. :)

8478296[/snapback]

 

HELT enig, bare at det er omtrent like mye dritt på Discovery (kjedelig, ikke svindel etc. seff) så sjansen for at det går noe digg der er ca. 50% for meg :p Brenn heller ut en dvd/se på en DVD med en eller annen serie. I mitt tilfelle Stargate SG-1/Atlantis for tiden ;)

 

EDIT: Hadde vi vært i USA tviler jeg på at disse programmene hadde vart lenge. De ville fått haugevis med folk som saksøkte dem! De hadde kanskje vunnet en god del av sakene, men produsentene/TV kanalene hadde nok insett at det ikke lønnet seg lengre og stengt hele dritten.

 

Det er vel en våt drøm hos meg at det skal skje her og :D

 

Eneste jeg liker av de programlederne på noen av de programmene er Petter på Sonen. Han var litt artig, og hørte en gang han klikket litt på en webshop pga. noe jeg ikke husker :p Skrek "FAEN!!" osv. i miccen. Det er mitt toppunkt fra de to-tre timene totalt minn TV har vært innstilt på de programmene. Forteller vel litt om kvaliteten :)

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

MessTv (eller MsesVT som jeg kaller de og er like rettskrevet som svarene på konkurranser de har) er dritt dårlig tv. Når de startet for mange år siden, så var msesVT gøy (Kjell G og ei søt jente som jeg ikke husker navnet på).

Det ble preiket dritt og dritt sms kom inn. Hehehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...