Gå til innhold

Problemer med å overføre video til kamera....


Anbefalte innlegg

Hei noen.

Jeg har soyny pc5e digitalt videokamera. Pga teite regler ble det levert kun med DV-out. Jeg kjøpte da et program sammen med en ledning og aktiverte DV-In. Alt virker greit så langt.

 

Problemet oppstår når jeg skal overføre ferdig redigert video tilbake til kamera. Resultatet blir som regel kun blå skjerm med få raske glimt av filmen som skulle overføres. Noen som vet hvorfor? og i så fall hvordan jeg kan fikse dette.

 

Takknemlig for alle tilbakemeldinger.

 

Bruker P-4 1.4 ghz, 512 mb ram.

windows me

pinnacle Studio DV

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å bruke en annen DV-kodek på turen ut og finn ut om det er kabel eller utganger det er noe feil med.

 

Mainconcept sin kodek går for å være bedre enn Microsoft sin:

 

http://www.mainconcept.com/downloads.shtml

 

Last ned "DV codec version 2.04 demo for windows" og prøv den. Jeg har ikke prøvd det selv, det kan være litt komplisert, men det er god veiledning med fila.

Lenke til kommentar

Jeg har sjekket kortet sammen med kameraet til kompisen min (et cannon kamera), og det virket uten problemer, men nå har jeg ett nytt problem. Jeg får ikke kontakt med mitt sony kamera, maskinen bare fryser når jeg skrur på kameraet. Når jeg skrur av kameraet, "våkner" maskinen igjen. Dette er utrolig frustrerende. Noen som vet hva grunnen til dette?

 

 

 

___

TV

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...