Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne Socket 478 hovedkort!


Kensh

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nettopp hatt et Asus P5P800-E (Tror jeg) som kortsluttet og sluttet og virke. Det viser seg nå at socket 478-kort er vanskelig å få tak i! Det er ingen som kan henvise meg til et kurant S478kort som støtter Pentium 4 Prescott, AGP, vanlig DDR, og med integrert lyd og nettverkskort?

 

Tusen takk på forhånd!

Endret av Kensh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs jo om du mener nytt da... så kan en skrive rett til produsenter. De med god respons på support, som f.eks. EPoX Nederland o.a. sender nytt for drøye 400,- Det naturlige blir Asus Norge, men jeg har en mistanke om at de er elendige på slikt.

 

I motsatt fall så kan en støvsuge demo eller lagersalg hos butikkene eller bruktmarkedet eller QXL e.l. - men det er de fleste klar over, så derfor regna jeg med at du mener nytt - dvs. du bør presisere nytt eller gammelt...

Endret av Zink
Lenke til kommentar
Hei! Jeg har nettopp hatt et Asus P5P800-E (Tror jeg) som kortsluttet og sluttet og virke. Det viser seg nå at socket 478-kort er vanskelig å få tak i! Det er ingen som kan henvise meg til et kurant S478kort som støtter Pentium 4 Prescott, AGP, vanlig DDR, og med integrert lyd og nettverkskort?

 

Tusen takk på forhånd!

8398124[/snapback]

 

Jeg har også vært på jakt etter S478 hk i over en uke, det er ikke lett å få tak i brukt. Det er noen nettbutikker som forsatt har noen 478-modeller inne om du vil ha nytt, disse koster rundt 400kr. Ellers kan jeg si at jeg ikke har funnet noen kort på qxl, finn eller noen demo/lagersalg hos nettbutikkene.

Lenke til kommentar

Ah, beklager for emnetittelen. Endret nå til noe mer passende.

Ja, jeg mente å finne et som er ubrukt (nytt), da jeg har dårlig erfaring med second-hand komponenter!

Anyhow, takk for linkene, og skal sjekke det ut.

Nå får jeg bare håpe at jeg får returnert det jeg kjøpte fra mpx.

Klarte den bragden i å bestille et socket 775 :whistle:

 

 

Forresten, kan spesifisere at jeg trenger et med fire minnespor, da jeg nettopp brukte gud-vet-hvor-mye-penger på ny RAM!

Endret av Kensh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...