Gå til innhold

Bra tilbud på 32" Panasonic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min Panasonic levert på døren i dag.

Har kun holdt på med den en time.

 

førsteinntrykk:

DVD koblet til med komponent - Ser ut til å gi meget bra bilde!

Ikke noe spes dårligere enn hva jeg får på min samsung 40" M71som jeg har i stua.

Fine farger og bra flyt i bildet. Men har kunn sett litt scener her og der på et par dvd's

 

TV : Tja. helt ok bilde med analog kabel. Har ikke prøvd å koble til dekoder da jeg kun skal ha denne på soverommet. Har dekoder i stua.

 

Må teste litt mer med innstillinger etc. Har kun prøvd standardinnstillingene foreløpig.

 

Kan ikke skjønne annet enn at dette er et meget bra kjøp til 4900,-.

(i hvert fall til mitt bruk som stort sett vil være film på soverommet)

Lenke til kommentar
Fikk min Panasonic levert på døren i dag.

Har kun holdt på med den en time.

 

førsteinntrykk:

DVD koblet til med komponent - Ser ut til å gi meget bra bilde!

Ikke noe spes dårligere enn hva jeg får på min samsung 40" M71som jeg har i stua.

Fine farger og bra flyt i bildet. Men har kunn sett litt scener her og der på et par dvd's

 

TV : Tja. helt ok bilde med analog kabel. Har ikke prøvd å koble til dekoder da jeg kun skal ha denne på soverommet. Har dekoder i stua.

 

Må teste litt mer med innstillinger etc. Har kun prøvd standardinnstillingene foreløpig.

 

Kan ikke skjønne annet enn at dette er et meget bra kjøp til 4900,-.

(i hvert fall til mitt bruk som stort sett vil være film på soverommet)

8414932[/snapback]

 

Kom gjerne med flere efaringer så snart du kan. Vurderer en selv...

 

Hvilken måte fikk du den tilsendt?

Lenke til kommentar

Vurderer denne selv nå. Uansett, for de som ikke orket å lese testen. Her er konklusjonen.

 

conclusion

While it’s not the most eye-catching of TVs (compared to its plasmas) and won’t win any awards for its audio performance, the TX-32LXD60 does impress with excellent images that reinforce Panasonic’s already impressive credentials when it

comes to natural-looking pictures. It manages to be that rarest of creatures – a screen that looks good with all picture sources – and if you can forgive the sonic shortcomings or partner it with a decent surround system the competitive price makes this high-quality offering from Panasonic well worth considerin

 

Kan ikke si at de trekker litt på lyden skremmer meg, bare det er ok stereo, så kan man alltids gjøre som de sier i testen, kjøpe seg noe bedre å koble til, om det er en suround pakke eller forsterker ++.

 

Edit: Lagerstatus: 100+ på lager. så ikke noe stress med å bestille før i løpet av helgen evt, for de som vil tenke seg litt om, inkl meg.

Endret av lain
Lenke til kommentar

Hmm, det funker altså bra til 360. Det brenner i lommeboka nå, vurderer å bestille meg et slikt til primært spill-og PC-bruk. 360-en blir kjøpt inn når Mass Effect kommer ut. Det jeg bekymrer meg litt for er at jeg har hørt noen si at billigere LCD-er ikke egner seg særlig til spill, men kanskje den tiden er over?

Lenke til kommentar

Har testa litt på X360 nå og med component så er det best med i 720p, 1080i var litt høyere oppløsning, men det var mer støy. 1080p støttes ikke av denne skjermen.

 

Men fy feite å digg det var å spille på denne kontra en CRT 29" :)

Endret av Sombie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...