Gå til innhold

[LØST] 7900 GS, spill henger på en merkelig måte

sinnadyr

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I både STALKER og Counter-Strike skjer det at når jeg trykker på f.eks knapper som skal få meg til å gå fram og tilbake, beveger musa for å se meg rundt, så henger alt av bevegelser etter. Figuren gjør ingenting før etter en liten stund, og da kommer alle handlingene jeg har bedt den om å gjøre.

I CS fikk jeg en feilmelding om at OpenGL ikke var støttet, men det er det jo egentlig. Skjermkortdriveren er den som fulgte med CD og alt funker glatt ellers. Kjører video-ut ved hjelp av programvaren til driveren.

specs:

ECS P965T-A

nVidia Geeforce 7900 GS

EDIT: Og Windows XP pro

Håper noen har vettuge svar, takker for all hjelp :)

Endret av sinnadyr
Videoannonse
Annonse
Skrevet
I både STALKER og Counter-Strike skjer det at når jeg trykker på f.eks knapper som skal få meg til å gå fram og tilbake, beveger musa for å se meg rundt, så henger alt av bevegelser etter. Figuren gjør ingenting før etter en liten stund, og da kommer alle handlingene jeg har bedt den om å gjøre.

I CS fikk jeg en feilmelding om at OpenGL ikke var støttet, men det er det jo egentlig. Skjermkortdriveren er den som fulgte med CD og alt funker glatt ellers. Kjører video-ut ved hjelp av programvaren til driveren.

specs:

ECS P965T-A

nVidia Geeforce 7900 GS

EDIT: Og Windows XP pro

Håper noen har vettuge svar, takker for all hjelp :)

8394323[/snapback]

Er du sikker på at du har instal driveren riktig?

Skrevet

Last ned de nyeste driverene fra nvidia.com da må du velge internationale drivere og ikke de for US. Aner ikke hvorfor, men det funket for meg en stund tilbake i tid.

Skrevet (endret)

hmm, kan hende det ligger der. Får se, rapporterer tilbake ;)

EDIT: Har engelsk XP men får håpe det ikke er US da

Endret av sinnadyr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...