Gå til innhold

Vista media player starter ved musebevegelse


Anbefalte innlegg

Har et utrolig irriterende problem:

 

I windows vista starter windows media player hver gang jeg beveger på musa. Hvis programmet allerede kjører får det fokus (legger seg fremst). Sålenge jeg kun benytter tastaturet til å navigere holder mp seg lukket.

 

Har installert awast antivirus, kjørt windows defender og counterspy. Ingen finner noe mystisk. Det finnes ingen programvareoppdateringer til musa mi (en logitech Mx 700) eller til wmp11. Det eneste jeg kan komme på som nylig har blitt installert er Riva Flash encoder som er avinstallert igjen.

 

Hvis jeg starter maskinen i safe mode har jeg ikke problemet.

 

Noen som har noen ideer, vil helst slippe å formatere og ta fresh install av os.

 

t

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er et "problem", Vista støtter sånne "mouse gestures", som betyr at du kan sette opp forskjellige bevegelser med musa som skal starte forskjellige programmer..det er vel bare config for Mediaplayer som er litt overivrig og detekterer alle musbevegelser. Har ikke Vista så jeg vet ikke hvordan man slår det av og på. Bare vet det er integrert. Sett i kontrollpanelet og diverse innstillinger?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet, har ikke Vista innebygd støtte for "Mouse Gestures" ala Opera.

 

Jeg ville prøvd å slette musa fra Enhetsbehandling, for så å starte på nytt. Eneste jeg kan komme på i farta... Ev. prøve med en annen mus, og se om problemet vedvarer da.

8402843[/snapback]

 

Har funnet ut av det. En av tastene på et multimediatastatur var trykket inn...

Endret av trotsche
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...