Gå til innhold

Mistet cover og serial nummer til FSX...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har da fått meg ny pc og har installert Flight simulator X. Til min store glede fungerer det mye bedre enn på min forrige maskin! Men, jeg har mistet coveret og har da ingen serial kode. Jeg får da bare spilt i trial mode. Hva er det mulig å gjøre her? Må jeg ringe inn til Microsoft? Mulig det finnes en form for å løse dette på MS sine nett sider?

Takker for svar!

Endret av ReSSaA
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du samme hardisken som du hadde på den gamle? (Altså bare putta den til gamle PC'n inn i den nye)

Skrevet (endret)

Vanlig versjon av FS X: Dinpris.no

Deluxe versjonen av FS X: Dinpris.no

EDIT! Playx.no har faktisk FS X Deluxe til kampanjepris akkurat nå, bare 369,-. Men et lite problem med den butikken er at de sender fra utlandet.. så vær OBS! på at vareverdien vil overstike NOK 200.

Som du ser, kan du få begge til samme pris, som er den samme som et hvilket som helst vanlig dataspill. "Svindyrt" vil jeg overhodet ikke kalle det.. særlig ikke med tanke på hva du får for pengene :) Skal begynne med sivile sims igjen selv i sommer, så det blir FS X og enten en Logitech stikke eller Saitek X52 Pro (men det er mer rettet mot combat sims, så kanskje kjøpe Falcon 4: Allied Force med det settet).

Endret av Sundiver
Skrevet

Eit innlegg som var i strid med retningslinjene #8 er fjerna. Vennligst hald dykk til forslag som er på den rette sida av "loven".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...