Kontorstol Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Jeg finner ikke bryteren, noen som vil hjelpe?
termi.- Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 er vel en spak på kontrolpanelet rett bak der du står, hvis det er riktig lab jeg tenker på da=) Er der du skal skru av den brainscorcher greia right?
Kontorstol Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 er vel en spak på kontrolpanelet rett bak der du står, hvis det er riktig lab jeg tenker på da=)Er der du skal skru av den brainscorcher greia right? 8388718[/snapback] Det er 3 etasjer med noen plattformer på... Og på de 2 nederste etasjene er det et kontrollpanel med 1 bryter/spake på hver plattform. Og på den opperste der jeg står på nå, er det 2 kontrollpanel, et ute på plattformen og inn med veggen... Etter å ha trykket på den ute på plattformen viser kartet at jeg skal trykke på en siste bryter eller noe slikt på den kontrollpanelet som du ser på bildet.. Men jeg finner ikke bryteren
mellowmike Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Jeg mener det er et kontrollrom øverst der du finner en spak du skal dra i.
Kontorstol Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 Jeg mener det er et kontrollrom øverst der du finner en spak du skal dra i. 8388817[/snapback] Så der er en til etasje? Det forklarer alt, men nå må jeg gjøre alt i laben på nytt siden jeg har veldig dårlig tid
termi.- Skrevet 15. april 2007 Skrevet 15. april 2007 Ahha trodde du alt var på øverste etasje=P Er bare å peise på, møter kun noen hjernedøde zombier, headshot funker fint=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå