The Stig Skrevet 17. april 2007 Forfatter Skrevet 17. april 2007 (endret) Har nå kommet til et punkt hvor jeg skal skru av en ting som "zombifiserer" veien mot Chernobyl, altså oppdraget etter X-16. Sliter fryktelig med å jobbe meg framover, i hovedsak fordi det er alt for mye radioaktivtet. Lurer litt på om jeg burde gå tilbake å skaffe meg et såkalt "exo-skeleton", og lurer derfor evt hvor jeg kan finne dette? Har to forskjellige drakter jeg vanligvis bruker, en tjukk armert som gir nokså grei beskyttelse, og "forskerdrakten" som gir bedre beskyttelse mot strålig og lignende, men ikke mot fysiske skader. Problemet er at det er veldig mange fiender med skarpt skyts langs veien, ergo blir forskerdrakten alt for dårlig beskyttelse. Ergo ender jeg opp med enten eller, dø av stråling eller kuler ... Og før du spør, ja jeg har så mange artifacts som mulig som hindrer strålingen - dette hjelper en del, men opplever likevel å sluke store mengder vodka/sprøyter. Endret 17. april 2007 av Stikk-kont@kten
Audun B Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Kanskje ikke riktig tråd å spørre i, men hvordan blir jeg kvitt radioaktivitet som dreper meg sakte og sikkert. Ja det blir borte av vodka og sånn pille ting, men får det hele tiden på nytt. Og når jeg ikke hadde noe vodka igjen så bare døde jeg selv om jeg var i en annen zone Hjelper ikke at jeg skyter fiendene når jeg dør av det der. Tips?
MrUrge Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Jeg har egentlig samme problemet, men på meg går det plutselig bare bort.. Vet ikke hvorfor en gang, kunne likt å vite det jeg og
Kontorstol Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Det er at dere har en artifact som gir radioaktiv stråling, fjern den og de forsinner... Der står sikker Radiation: -5 eller noe slikt på den...
Whalecore Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Har nå kommet til et punkt hvor jeg skal skru av en ting som "zombifiserer" veien mot Chernobyl, altså oppdraget etter X-16. Sliter fryktelig med å jobbe meg framover, i hovedsak fordi det er alt for mye radioaktivtet. Lurer litt på om jeg burde gå tilbake å skaffe meg et såkalt "exo-skeleton", og lurer derfor evt hvor jeg kan finne dette? Har to forskjellige drakter jeg vanligvis bruker, en tjukk armert som gir nokså grei beskyttelse, og "forskerdrakten" som gir bedre beskyttelse mot strålig og lignende, men ikke mot fysiske skader. Problemet er at det er veldig mange fiender med skarpt skyts langs veien, ergo blir forskerdrakten alt for dårlig beskyttelse. Ergo ender jeg opp med enten eller, dø av stråling eller kuler ...Og før du spør, ja jeg har så mange artifacts som mulig som hindrer strålingen - dette hjelper en del, men opplever likevel å sluke store mengder vodka/sprøyter. 8410010[/snapback] Tror jeg sitter fast på samme området. Fighter du monolith folk?
Snerk Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Noen andre som også synes at bleeding er et rimelig lite problem i stalker. De fleste gangene jeg blir skadet så varer bare bleedingen i noen sekunder, og er over før jeg begynner å tenke på bandages. Spiller på stalker difficulty men skal opp et hakk nå for å skjerpe sansene, får se om det har noen effekt da.
Iyon Skrevet 17. april 2007 Skrevet 17. april 2007 Noen andre som også synes at bleeding er et rimelig lite problem i stalker. De fleste gangene jeg blir skadet så varer bare bleedingen i noen sekunder, og er over før jeg begynner å tenke på bandages. Spiller på stalker difficulty men skal opp et hakk nå for å skjerpe sansene, får se om det har noen effekt da. 8410421[/snapback] Mot slutten av spillet festet jeg en artifact som hadde -400% bleeding (grønn tekst) pluss noen røde effekter. Jeg trodde dette skulle være positivt for meg, at jeg kanskje skulle motta mindre skade i tilfeller der jeg endte opp med å blø. Men neida, med denne artifacten i beltet, ble de minste skader nær fatale, ved at blødningen bare tiltok og tiltok. Fikk jeg en skramme og det grønne "bleeding" symbolet dukket opp, forvandlet tegnet seg veldig raskt til rødt "bleeding" merke og jeg mistet helse som om jeg skulle ha kuttet halspulsåren. Tilsynelatende gjorde denne artifacten at jeg blødde MER, når man egentlig skulle tro at jeg kom til å blø MINDRE. Navnet på denne artifacten var Mica, mener jeg...
The Stig Skrevet 18. april 2007 Forfatter Skrevet 18. april 2007 Yup, Monolith ja. Sitter vel ikke helt fast enda, men om strålingen fortsetter å være like intens som den er nå, og muligens enda værre tror jeg ikke jeg klarer å fortsette ...
The Stig Skrevet 18. april 2007 Forfatter Skrevet 18. april 2007 Yup, har også vært borti dette - fant en sjelden artifact som ga -% på bleeding, men når jeg brukte den opplevde jeg at jeg blødde 10-20x ganger fortere en normalt. I alt sitter jeg litt på følelsen at artifacts er lite finpusset ...
Gunfreak Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 (endret) Yup, har også vært borti dette - fant en sjelden artifact som ga -% på bleeding, men når jeg brukte den opplevde jeg at jeg blødde 10-20x ganger fortere en normalt. I alt sitter jeg litt på følelsen at artifacts er lite finpusset ... 8412598[/snapback] jeg fikk den samme, tenkte YAY noe som 400% minder bleed, men når man blir truffet av en kule blødde man noe in i helvete, brukte sikkkert 5 medkits uten at det hjalp Endret 18. april 2007 av gunfreak19
Gunder1 Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Hold fast, dumt spørsmål på vei! Hvis en skruer ned eller opp vanskelighetsgraden, kan en da få mer/mindre fps? Tenkte plutselig på det når jeg leste her, måtte en liten stund sette ned til "novice" og da går noen av dem å bare suller og er på generell bærtur. Bruker ikke spillet mer cpu på maks vanskelighets grad da cpu må gi botene mer AI!
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Har spilt en god del stalker nå, siden jeg kjører på vista får jeg ikke al den nydelige grafikken som alle snakker om men gamplyayet er jo der. Sånn jeg ser det er det et veldig bra spill, men kunne blitt så utrolig mye bedre med litt mere arbeid. Av en eller anen grunn har det vært slik med alle de andre rusiske spillene jeg har prøvd.
MrUrge Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Har spilt en god del stalker nå, siden jeg kjører på vista får jeg ikke al den nydelige grafikken som alle snakker om men gamplyayet er jo der. Sånn jeg ser det er det et veldig bra spill, men kunne blitt så utrolig mye bedre med litt mere arbeid. Av en eller anen grunn har det vært slik med alle de andre rusiske spillene jeg har prøvd. 8415429[/snapback] Hvorfor får man ikke den nydelige grafikken i Vista? Trodde man fikk det jeg da.. Og jeg syns Stalker bare er er nydelig spill! Hva mener du kunne gjort bedre da?
Spirre Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 ting som kunne vært bedre: spawning kunne vært forbedra, f.eks. random spawntime innenfor en gitt periode, si at du kverken noen banditter en plass, så tar det kanskje 1 dag føre det kommer nye, eller kanskje 2 dager. og ildlife sku det vært kutta drastisk ned på. respwan av quests sku vært kutta ut helt. når du tar et quest så er det den eneste sjansen du får. jeg har faktisk kutta ut å gjøre mange quests fordi jeg ikke gidder å gjøre de flere ganger. jeg liker nemlig å gjøre alt, eller så mye som overhode mulig, men når de gamle questa kommer tilbake hele tida så blir det jo ikke noe annet å gjøre i det hele tatt. så nå gjør jeg bare de questa jeg føler for, dvs stort sett quest jeg har allerede gjordt, eller vet jeg kan gjøre på veien til ditt jeg skal uansett. det sku vært noe lettere å snike seg inn på folk, i alle fall om natta. det er det jeg kommer på å farta
RIP Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Yup, Monolith ja. Sitter vel ikke helt fast enda, men om strålingen fortsetter å være like intens som den er nå, og muligens enda værre tror jeg ikke jeg klarer å fortsette ... 8411446[/snapback] Vet ikke helt om dette er før eller etter, husker ikke helt. Så legger det i en spoler. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har du kommet til Ghost enda? Tar du drakta hans, så kan du bytte den mot en armored-forsker drakt. Ellers, kan du kjøpe en armert forskerdrakt hos han forskerkisen. Men den koster vel 35løk eller noe!
The Stig Skrevet 18. april 2007 Forfatter Skrevet 18. april 2007 (endret) Yup, Monolith ja. Sitter vel ikke helt fast enda, men om strålingen fortsetter å være like intens som den er nå, og muligens enda værre tror jeg ikke jeg klarer å fortsette ... 8411446[/snapback] Vet ikke helt om dette er før eller etter, husker ikke helt. Så legger det i en spoler. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har du kommet til Ghost enda? Tar du drakta hans, så kan du bytte den mot en armored-forsker drakt. Ellers, kan du kjøpe en armert forskerdrakt hos han forskerkisen. Men den koster vel 35løk eller noe! 8416787[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hmm, forskeren ved Yantar? Har armoren til Ghost ja. Har forøvrig greid å skru av "hjernekokeren, men går utifra at det ikke akkurat blir mindre stråling ved Chernobyl? Endret 18. april 2007 av Stikk-kont@kten
The Stig Skrevet 18. april 2007 Forfatter Skrevet 18. april 2007 Yup, har også vært borti dette - fant en sjelden artifact som ga -% på bleeding, men når jeg brukte den opplevde jeg at jeg blødde 10-20x ganger fortere en normalt. I alt sitter jeg litt på følelsen at artifacts er lite finpusset ... 8412598[/snapback] jeg fikk den samme, tenkte YAY noe som 400% minder bleed, men når man blir truffet av en kule blødde man noe in i helvete, brukte sikkkert 5 medkits uten at det hjalp 8412969[/snapback] Mhm, smule irriterende. Forresten, medkits stopper ikke blødning uansett - kun bandasjer som gjør det
Armageddon Skrevet 18. april 2007 Skrevet 18. april 2007 Tror jeg fikk tak i samme pumphagla i Yantar, hos han professoren. Tror jeg måtte gjøre noen oppdrag før jeg fikk kjøpe den.. Tror den heter Chaser eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå