Gå til innhold

Kjøpe bærbar spill pc som kjører cs,oblivion osv

haffi

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg tenker på kjøpe bærbar spill pc som klarer kjøre Oblivion, cs og WoW.

Den må helst ikke være for dyr :whistle:

Bare kom med forslag.

Endret av haffi
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Men er litt lei av Dell nå...

har hatt to stasjonære og en bærbar før så tenkte noe nytt;)

kunne denne funke? http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10502014 med 2gb ram 160gb harddisk?

Eller denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331598 noen som har erfaring med denne?

Et annet spørsmål hva er 9-cellers batteri :blush: ?? Jeg er ikke så smart på data :!:

Endret av haffi
Skrevet

9-cellers batteri er et batteri med 9 battericeller, som varer lenger enn ett 6-celler batteri. men om du ikke går for dell 9400, pcen Delavar linker til, så trenger du gjerne ikke tenke på det.

Skrevet (endret)

Sant nok...

Men den er så fin :dribble:

men jeg tror kanskje jeg kjøper den på multicom :!: er det noen som har rfaring med multicom?? at de leverer varene liksom??

Endret av haffi
Skrevet

Jeg kjøpte et skjermkort der for noen år siden, og en kompis kjøpte pcen du vurderer og de virker seriøse da, ikke hatt noen problemer med de jeg ihvertfall.

Jeg synes forresten den compalen ser ganske stilig ut, ikke på bildene, men se den live, sser bedre ut da.

Skrevet

Et spørsmål til, hvis jeg kjøper den compal pcn du anbefalte hvordan bør jeg da sette den sammen??

Jeg skal hvertfall ha 2gb ram og 160gb harddisk

Men med det andre så lurte jeg på om du/dere kunne hjelpe meg :!: ;)

Skrevet
Et spørsmål til, hvis jeg kjøper den compal pcn du anbefalte hvordan bør jeg da sette den sammen??

Jeg skal hvertfall ha 2gb ram og 160gb harddisk

Men med det andre så lurte jeg på om du/dere kunne hjelpe meg :!:  ;)

8388620[/snapback]

Ville anbefalt T5600-prosessoren da den gir mest for pengene ift pris. Du kan jo også vurdere å sette i bluetooth og TV-tuner om det er noe du kan ha bruk for, evt windows om du ikke har fra før eller bruker annet operativsystem. 2 GB ram og 160 gb harddisk er et must :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...