Gå til innhold

Sensation Black 2007

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
"Så fort jeg blir 18 skal jeg på Sensation!"

Det sa jeg til meg selv og, og nå, først når jeg 20, drar jeg!

8707626[/snapback]

haha... samme gjelder meg! Jeg skulle absolutt reise når jeg ble 18, men det ble ikke til før nå, hvor jeg er 20 :p

Men jeg har en unnskyldning though, ingen av vennene mine som var gammel nok og de som var gammel nok, de ditchet ideen når det var tid for å bestille :hrm:

Skrevet (endret)

Tok det på sparket eg ;) Bare bestemte eg en dag at eg skulle være med og slengte meg på Mapster&Co.

Men vi får no ta å møte hverandre der nede, vi som er her på diskusjon kansje? Jo flere jo bedre?

Endret av Morfiril
Skrevet

Jau jau! Meg, Mapster, magio og sistemann blir boende på Stayokay Amsterdam Vondelpark. De sier at det er sentralt, men ka vet eg? Hehe..

Skrevet

Sikkert bare å henge seg på, vi 4 har fyllt opp et 4 manns rom though. Men med konstant rus så merker man sikkert ikke at noen er i rommet engang.

Skrevet

hm.. ja, det var jo mange :p Jeg og og venninnen min skal ihvertfall dit, og det hadde vært kult om flere nordemenn dro :D Så si ifra da, hvis noen finner du at de skal dit ;)

Skrevet

Jeg drar dit om jeg får sett Ferry. Hvis ikke vet jeg ikke. Vil få med meg hele Sensation Black og, siden Scot starter. Regner med jeg ser Ferry. Han er kongen over alle!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ay ay ay! Gleder meg sykt! Nå er ikke dette musikkstilen eg hører mest på, men uansett! Glede seg!! Nettopp ladet opp sommeren med 2 dager på Norwegian Wood :D

Skrevet

Gå inn på sensation-black.nl og trykk på Deluxe, der står det noe ;)

Du får bla. mindre kø til drikke og do, sofaer, sengeplasser ol. (har jeg hørt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...