Gå til innhold

Sensation Black 2007


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei og hopp! Jeg sitter på 3 vanlige billetter til Black. Vi er iallefall 2 stk som har veldig lyst til å dra. Det er en til som har billett, men har på følelsen at han kommer til å droppe det.

 

Som sagt så er vi bare to, og vi synes det hadde vært ålreijt å dratt sammen med noen fler. Eventuelt henge/bo på samme hotell sammen noen andre Nordmenn der nede.

 

Har lest de fleste postene, og da funnet ut at dere er en liten gjeng som skal prøve å samle dere på samme hotell etc. Hadde det vært mulig for oss to og evt slengt oss på?

 

Hvis muligheten er der, send meg en mail med hotell info o.l. Vi har planer om å komme ned på fredags morgenen og dra på mandagskveld.

 

På forhånd takk..

 

Fred ut

Lenke til kommentar

Har ikke tid akkurat nå til å sjekke ut så mye på den siden, men det høres jo rimelig ut =) Så lenge Dj_Dark ikke har drapstanker og syke fetisjer går alt fett for oss =)

 

Hvor sånn cirkus ligger disse hostelene da? Langt fra byen? Hadde jo vært artig å kunne sluppet å kjøre taxi over hele byen all the time.. hehe..

 

Kunne så det var 3 forskjellig hosteller rundt i Amster, er det noen forskjellige priser jo nærmere byen du kommer ? eller er det likt overalt ?

Lenke til kommentar

Begynner å kjenne jeg gleder meg jeg og =D hehe.. Håper bare virkelig det blir no av.. Skeptiske kjærester osv er no dritt i slike stunder =|

 

Sitter å hører på Scot Project så det jaller i gangene her =P Han kommer til å levere i år ass! Gi meg det!

Lenke til kommentar
Vi vet jo ca hvor alle bor. Har ikke fått noe enda, men vurderer å ta meg inn på et 3-man rom alene liksom, bare så jeg kommer nærme magio og dem og qlimax og venninna hennes.

9000859[/snapback]

 

 

Hmm.. Er dette på det hostellet? Vi blir bare 2, evt 3, men regner med han siste også backer ut. Gi meg info om soveplassen på msn Dj_Dark. Må stikke på jobb, men er tilbake sånn i 12 halv et tiden.

 

Uansett, om vi bare blir 2, så er jeg mer enn gjerne med på å betale det 3-mans rommet. Bare gi meg info om det. Peace!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...