Gå til innhold

Sensation Black 2007


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Noen som blir med på Dance Valley om formiddagen?

8437137[/snapback]

 

Ojoj, frister men må snakke med dem andre først..

Er vel ikke så langt fra arena'en da? Blir jo gående full guffe i 24 timer da :dribble:

8437257[/snapback]

21 timer faktisk :).

 

Begge er i Amsterdam. Får se hva jeg gjør. Frister som faen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg heller stikker på Sensation White 08 hvis jeg får muligheten og har pengen til det ettersom hardstyle/hard trance ikke er helt min greie.

8418113[/snapback]

Da må du være kjapp med billettene!

8418137[/snapback]

 

Hvor tidlig da? De legges ut i April, right?

Lenke til kommentar
magio: Eg skal ned på sensation black også, drar fra Bergen samme dag som deg og reiser hjem igjen samme dag som deg. Reiser med 3 andre, men kjenner bare 2 av de. Du kjenner vel ikke tilfeldigvis en kar som heter Bibow?

8441650[/snapback]

 

Jo! Da reiser jeg med deg da :thumbup:

Lenke til kommentar
magio: Eg skal ned på sensation black også, drar fra Bergen samme dag som deg og reiser hjem igjen samme dag som deg. Reiser med 3 andre, men kjenner bare 2 av de. Du kjenner vel ikke tilfeldigvis en kar som heter Bibow?

8441650[/snapback]

 

Jo! Da reiser jeg med deg da :thumbup:

8442324[/snapback]

 

Ehy! Artige greier :thumbup: Verden er liten gitt. Måtte bare henge meg på eg når eg fant ut at eg hadde fri da. Blir litt stress å komme seg hjem igjen fra metallica konserten 10 juli, blir da fly hjem 11 juli fra oslo og så fly til amsterdam 12 juli. Aner ikke kordan eg skal klare det :p

Lenke til kommentar
magio: Eg skal ned på sensation black også, drar fra Bergen samme dag som deg og reiser hjem igjen samme dag som deg. Reiser med 3 andre, men kjenner bare 2 av de. Du kjenner vel ikke tilfeldigvis en kar som heter Bibow?

8441650[/snapback]

 

Jo! Da reiser jeg med deg da :thumbup:

8442324[/snapback]

 

Ehy! Artige greier :thumbup: Verden er liten gitt. Måtte bare henge meg på eg når eg fant ut at eg hadde fri da. Blir litt stress å komme seg hjem igjen fra metallica konserten 10 juli, blir da fly hjem 11 juli fra oslo og så fly til amsterdam 12 juli. Aner ikke kordan eg skal klare det :p

8445389[/snapback]

Også er eg 3. mann :thumbup:

Vi skal bo på hostel i vondelpark.

 

Men har søren ikke fått billettene til sensation enda... :hrm:

Lenke til kommentar

He he... Vittig! Jeg skal også på Metallica konserten 10 juli! Vi er en gjeng på 6-7 stk som reiser fra bergen! Vi reiser på torsdagen og skal hjem på tirsdagen! Skal bo på et hotell som heter Fantasy hotell eller noe lignende! Ligger midt i sentrum og koster oss ca 2000 kr for de 5 dagene!

Vi fikk billettene våre på lørdag!

Lenke til kommentar
He he... Vittig! Jeg skal også på Metallica konserten 10 juli! Vi er en gjeng på 6-7 stk som reiser fra bergen! Vi reiser på torsdagen og skal hjem på tirsdagen! Skal bo på et hotell som heter Fantasy hotell eller noe lignende! Ligger midt i sentrum og koster oss ca 2000 kr for de 5 dagene!

Vi fikk billettene våre på lørdag!

8452739[/snapback]

Snakker du om Metallica konserten eller Sensation Black nå?

Lenke til kommentar
Hvem som skal, står i første post.

Det er fortsatt biletter igjenn, du kjøper de hos TicketOnline.nl koster totalt inkludert avgift og porto €65

 

okei. hvor mye vil det koste inkl fly og biletter + hotell.

 

har en bil som skulle vært ferdig, men samtidig lyst på black :love:

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...