Tobe__ Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Har ikke telling på hvor mange timer man satt med det første GTA spillet! Husker den "usynlige" veien på en av de to siste by-delene man måtte finne, så fikk man tanks Husker jeg og en kompis satt med kart og greier, en leste mens den andre gjorde missionene! Gode minner: * Hoppe over ødelagt bro med superbike i første byen. * Første gangen man fant tanks! * GOURANGA! * Kapre skolebusser og kjøre de ut i vannet, fikk en eller annen merkelig tilfredsstillelse ved å drepe skolebarn :!: * Samle haugvis med biler i en haug og sprenge de. * Plante bombe i bilen, sette den fra seg, og vente på at en eller annen tulling kom og tok den. * Finne Insane Stunt Bonus plasser. * Generel slakting av folk, hadde aldri spillt et spill der man kunne drepe hvem man ville, når man ville. GTA
Vrengtpolvott Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Har ikke telling på hvor mange timer man satt med det første GTA spillet! Husker den "usynlige" veien på en av de to siste by-delene man måtte finne, så fikk man tanks Husker jeg og en kompis satt med kart og greier, en leste mens den andre gjorde missionene! Gode minner: * Hoppe over ødelagt bro med superbike i første byen. * Første gangen man fant tanks! * GOURANGA! * Kapre skolebusser og kjøre de ut i vannet, fikk en eller annen merkelig tilfredsstillelse ved å drepe skolebarn :!: * Samle haugvis med biler i en haug og sprenge de. * Plante bombe i bilen, sette den fra seg, og vente på at en eller annen tulling kom og tok den. * Finne Insane Stunt Bonus plasser. * Generel slakting av folk, hadde aldri spillt et spill der man kunne drepe hvem man ville, når man ville. GTA 8448046[/snapback] Quoted For Truth!
Zeph Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Nei nei nei, det var GOURANGA. http://www.gouranga.com/images/other/gouranga.jpg 8423107[/snapback] Hyyyl, hva har de gjort med grafikken? 8433849[/snapback] Har alltid kunne hatt den grafikken. Du måtte ha eit GFX-kort eller noko sånt. Hadde aldri sånt eg heller, så det gjekk i 8-bit. Biletet er sjølvsagt frå ein custom by.
Armageddon Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Tror det var på GTA2 man kunne jage folk på togskinnene, så de ble stekt etter hvert.. Og om man virkelig hadde flaks, kom det et tog og.
Zeph Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Du kan det på GTA og. Folk kan du skremme innpå og politiet kan du lokke oppå for så å hoppe ned på andre sida.
Vitamin Bjørn Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Laster ned gta1 og gta2 nå fikk så lyst å spille igjen etter å ha lest tråden
Zeph Skrevet 23. april 2007 Skrevet 23. april 2007 Er GTA2 og blitt gratis? Trur eg har det liggande på CD ein plass.
Litraphy Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Beste minnet var nok første gang jeg fikk hendene mine på en tanks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå