Gå til innhold

Shark Diskusjons tråd " usa sendinger "

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nye fyren minner jo Stark om seg selv. Han synes jo gutten er brilliant, bare litt bråkjekk.

Og ja, episode 3 var meget god. Liker bare serien mer og mer føler jeg.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en av de første tankene som slo meg også, men jeg vet ikke om jeg synes det er en dum ting. Så lenge det fører til noen gode episoder så er det jo fint.

Skrevet

Syntes det var litt merkelig med eks-kona hans selv. Antar det ligger noe dypere bak det hele..

For øverig syns jeg s2 har hatt en litt dårlig start. Likte bedre sesong 1, men jeg klarer ikke helt sette fingeren på hva det er de har endret. Men, det er mange episoder igjen av sesongen og det er fremdeles en knallgod serie.

Skrevet

Vel vi har ikke sett så mye av Shark, har bare vært Stark om du skjønner hva jeg mener. Nå i siste episode fikk vi sett litt Shark tendenser igjen though og det var godt. At han bruker skitne triks og gjør det meste for å vinne.

Skrevet

Å fy faen så jeg likte episode 4. Flott å se at Stark bruker litt mer skitne triks ja. Syns sesong 2 har startet akkurat som forventet om ikke litt bedre.

Et liten line fra Stark fra e03: - "Welcome to Stark's College for legal knowledge." :p

Skrevet

Nok en episode hvor Sebastian Stark får meg til å "heie" på han mens jeg ser på TV'n. Ekskona flytter ut igjen, mens Stark vil prøve på nytt. Hva tror dere skjer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...