Gå til innhold

problemer med MSN! hjelp!

1915

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

kommer meg ikke på msn. men kompisen min som sitter på siden av meg kommer seg på msn :S

brannmur osv er AV!

hjelp!

kjører vista ultimate x86

post-123858-1176482503_thumb.jpg

Endret av 1915
Videoannonse
Annonse
Skrevet
det er vel i denne tråden du bør spørre.

hadde akkurat samme feilmelding i går ettermiddag på kvelden var det ok igjen. ;)

8376753[/snapback]

er jo rart jeg ikke kommer meg når jeg sitter på samme nett som kompisen min ;/

Skrevet (endret)
Er fordi hotmail-serveren med din mail er nede antageligvis. Skjedde med  meg i går!

8376770[/snapback]

;/

kommer meg på meebo.com

men ikke på vanlig msn :S

den som jeg har instalert i windows. har den nyeste.

har jo mange msn addresser. kommer meg ikk på noen :S

Endret av 1915
Skrevet
Er fordi hotmail-serveren med din mail er nede antageligvis. Skjedde med  meg i går!

8376770[/snapback]

;/

kommer meg på meebo.com

men ikke på vanlig msn :S

den som jeg har instalert i windows. har den nyeste.

har jo mange msn addresser. kommer meg ikk på noen :S

8376795[/snapback]

Rare greier :hmm: Har du testet reinstall av MSN?

Har også en 3-4 adresser, men ingen funket i går. Skjedde med flere jeg kjente. Du kan jo prøve å google errorcoden og se hva som kommer opp :)

Skrevet

skjekk i verstefall klokkeslett, det går som regel ikke når klokkeslettene er annerledes, har iallfall vært sån til meg et par ganger!

Skrevet

Googlet litt og fant dette:

Error code 81000306 usually occurs when there is a problem with the .NET Messenger service. one or more of the servers providing it might be down or having problems, with as result that you can no longer sign in. This normally won't take longer then a few minutes/hours. For more information you can check the .NET Messenger Service Status or our own forum.

This is how the Service Status looks with a normal situation

Please note that the Service Status is known to not always be very accurate, if problems do appear the best thing to do is wait them out. Surely there are many other very interesting things to do. If the error keeps bothering you for over a few days there are some more things you can try below.

Other steps that might help

It may also indicate you have a proxy server or firewall on your network that does not allow incoming connections to Messenger. This is usually the case in companies or schools. Ask the network administrater how you can use Messenger and if they will allow it. You can also use a web based messenger in this case (if these sites aren't blocked by the network administrator).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...