Gå til innhold

er denne gitarpakken et godt kjøp?


stratosfære

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg vurderer å skaffe meg en elgitar, og har funnet ut at denne pakken passer meg veldig bra, både økonomisk og rent fysisk :) Har testet gitaren i en lokal musikkforetning.

 

Link:

 

https://www.gitarbutikken.com/index.php?sho...&visprodukt=946

 

Er dette et godt kjøp? del gjerne deres gode eller dårlige erfaringer hvis dere har noen om gitaren eller forsterkeren :)

 

Spekulasjon er godt mottatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok :)

 

Jeg har spilt på akkustisk gitar i omtrent 5 måneder nå, og tenkte jeg skulle gå for en elgitar uten tremolo (dermed er en billig strat-kopi ikke et alternativ). er som regel ikke no god tremolo til denne prisen. trenger det strengt tatt ikke heller. prioriterer heller sustain fremfor en halvgod vib.stang som jeg aldri kommer til å bruke seriøst til spilling.

 

hvis dere kunne anbefale noe likt oppsett, med forsterker, gitar og kabel til under 3000 (helst uten tremolo) hadde det vært fint, men ser ut som om dette er det beste tydeligvis. har leita litt selv, men hvis noen finner noe til 3000, så informèr meg gjerne i denne tråden :)

 

Takk for hjelp, venter bare på pengene egentlig så hadde jeg tenkt å gå for den. Regner med at må legge til rundt 200 - 300 til med pakking og andre gebyrer, men det må man jo uansett med tanke på å bestille gitar fra internett. Fri frakt er jo og en kjekk ting, da både gitar og forsterker ikke akkurat er små pakker :)

 

Takker for svar og respons :)

 

 

En ting til, lurte på at siden det står på forsterkeren at den har utgang for en høyttaler til, vil det si da at man kan koble til et kabinett og få en slags halfstack? ville ikke tro at en sånn liten "NoName" forsterker kunne greid det men... har ikke peiling, så er derfor jeg spør :)

 

kan være kjekt til senere, hvis jeg hadde trengt litt mer trøkk etterhvert ;)

Endret av Stratosphere
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...