Gå til innhold

Norton 2007+Thunderbird. Skanner Norton epostene?


Anbefalte innlegg

Hei. Sitter å tenker på å KANSKJE installere Norton 2007 på Hovedmaskina mi. Isåfall blir det bare i Windows Vista, MEN en ting må jeg ha klart før jeg setter i gang. Jeg kjører nå Mozilla Thunderbird som Mailprogram og jeg er avhennig av at Mailene som går inn og ut blir skanna av det Antivirusprogrammet som jeg har.

Nå har jeg altså PC-Cillin 2007 og den skanner mailene mine som går ut og inn av Thunderbird veldig enkelt. Gjør Norton 2007/Norton 360 det samme?

 

Noen som har noen svar på det?

 

 

Hilsen. wil.

 

 

PS: Ikke kom med det at Norton er noe dritt. Jeg vet antagligvis hva jeg snakker om når jeg sier at jeg skal kjøre Norton. Norton sine versjoner er forbedra oppigjennom åra.

 

Jeg gidder IKKE å bytte mailprogram, så det er uaktuelt. Enten blir det Norton sammen med Thunderbird hvis Norton skanner mailene eller så blir det PC-Cillin med Thunderbird. Ikke noe bytting av Mailprogram her da det er et hælvette å få importert mailene fra Thunderbird til Outlook og dessutten er jeg lei av Outlook så det er allikevel uaktuelt.

Endret av wil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, det burde ikke være noe problem med det mot thunderbird, se utdrag under.

 

Key FeaturesAutomatically detect and block viruses, spyware, and worms

Rootkit Protection finds and removes hidden threats in the operating system

Internet Worm Protection blocks viruses, spyware and worms without specific signatures

Email and instant message scanning detects, removes or blocks infected attachments

Full System Scan performs a deep scan to remove existing viruses, spyware and other threats

Norton Protection Center provides a central place to easily check overall security settings

Live Update™ Notice alerts you to new features, product updates and threat advisories as available throughout the renewable service period*

 

 

*************************

Email scanning supported for POP3 and SMTP compatible email clients.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...