Gå til innhold

Hvilken mat er lurt å spise?


Anbefalte innlegg

Har nå tenkt til å begynne å trene, men for å se fremgang har jeg hørt at kostholdet er noe av det viktigste. Har nå begynt å bli litt små sulten(tre timer siden jeg har spist) Og lurer på hva jeg skal velge?

 

 

Frokost: Fullkorn

Lunsj: Grovbrød med leverpostei

Middag: Alt mulig

Kvelds:Alt mulig

 

Har ingen forslag som er bra for å få opp fett forbrenningen, så jeg spør dere her inne; Er det noen som har noe tips man kan spise som mellom lunsj og middag, og middag kvelds? :hmm:

Endret av Lamp1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spis minst 6 måltid for dag ;)

bli medlemm i treningsforum.no/forum og der er det mange gode tips om trening og kosthold

 

spis karbohydrater. 1skål med ca 2-3dl havregryn (helst 3gang fordag), ris, poteter o.l

spis protein som er i tunfisk og skinke ;) eller så kan du ta proteinpulver :D!

Lenke til kommentar
spis minst 6 måltid for dag ;)

bli medlemm i treningsforum.no/forum og der er det mange gode tips om trening og kosthold

 

spis karbohydrater. 1skål med ca 2-3dl havregryn (helst 3gang fordag), ris, poteter o.l

spis protein som er i tunfisk og skinke ;) eller så kan du ta proteinpulver :D!

8374111[/snapback]

eller du kan bare spise alt du kommer over + en god middag som består av kylling eller kjøtt.. Funker fint

Lenke til kommentar
spis alt du kommer over, da skal du se at du begynner å vokse!

8374680[/snapback]

Han sa "få opp fett forbrenningen".[sic] Spis ofte og mindre er vel det beste rådet, og tren kardio sammen med evt. styrke.

Et par bananer, noen brødskiver, en bolle frokostblanding funker fint. Hva du spiser er ikke så utrolig viktig så lenge det er nogenlunde sunt.

Endret av araziel
Lenke til kommentar
spis alt du kommer over...

8374680[/snapback]

Det der kan sikkert fungere. Men selv blir jeg ganske skremt av uttalelsen.

 

Jeg snakker av erfaring når jeg sier at mennesker som ikke har gode kostholdsvaner (men som kanskje prøver å forbedre seg) skal spise alt man kommer over blir mye av det man putter inn ganske usunt. Personlig tror jeg det kanskje (hvertfall for mitt vedkommende) er enklere dersom man planlegger litt mer hva man skal spise, og når man skal spise det. Man kan spise mye, ofte, men man kan planlegge det, og gjøre en innsats for å følge planen.

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar

Man vokser av junk og godteri jo (se på dagens feite ungdom :tease: ). Men det er ikke nødvendigvis på en positiv måte, og man har andre negative effekter. Spiser man masse burgere vil man faktisk få en grei muskelvekst også, siden det er en del biffkjøtt i dem, men man får en del annen dritt med på kjøpet. Mye bedre å spise sunt.

Lenke til kommentar
Spise mye havregryn å cottage cheese..

8399345[/snapback]

Havregryn er min favoritt. Passer til alle måltider, og kan varieres i det uendelige. Au naturell, sukker/kanel, alle typer syltetøy, alle typer fersk frukt. It's genious :p

Prøv oppskriften bak på bjørns med hvetekli. Kok de med litt appelsin/sitron i og ha på nypesyltetøy/druer. Yummy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...