Truls84 Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 heisann, vet jeg er litt off-topic nå men dere er de eneste jeg vet om som har CF kort med sikkerhet. det jeg lurte på er om det er mulig å boote fra et cf kort hvis det er plasert i kortleseren på laptopen, var ikke så lysten på å ta ut den eneste hdd'en i maskinen for å prøve. eller for den saks skyld legge ut masse spenn for et sandisk extreme for så å finne ut at det var penger i do. På forhond takk Truls:)
Black Star Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 De raskeste CF kortene er tregere enn en harddisk, og mye mye dyrere pr. gigabyte. Så eneste grunnen til å bruke CF må være mindre støy og mindre varmeutvikling. Om det går, er jeg også noe skeptisk til. Tror ikke noen BIOS har mulighet til å velge en USB eller minnekortleser som oppstartsalternativ.
mamama Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 heisann, vet jeg er litt off-topic nå men dere er de eneste jeg vet om som har CF kort med sikkerhet. det jeg lurte på er om det er mulig å boote fra et cf kort hvis det er plasert i kortleseren på laptopen, var ikke så lysten på å ta ut den eneste hdd'en i maskinen for å prøve. eller for den saks skyld legge ut masse spenn for et sandisk extreme for så å finne ut at det var penger i do. På forhond takk Truls:) 8369517[/snapback] Noen nye BIOS har støtte for eksterne medier men et CF kort er ikke til å anbefale, operativsystemet vil nok være veldig ustabilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå