Gå til innhold

lvl 1-60 under 10dager :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rekorden på 1-60 ligger rundt 4dager og 20timer.

 

selv er jeg nå lvl 46 med 4 dager played og har håp om å klare 60 før jeg når 6 dager.

8366563[/snapback]

 

Feil, den ligger på 2 dager og 20 timer eller noe. (Kun Rested. Pots og Elixirs så det holdt=

 

Men Joana, har 4 dager og 20 t spilt, og han var først til 60 på sin server.

8366721[/snapback]

Med Rested og elixirs så er det jo ikke noe problem. Joana gjorde alt straight uten å vente på at rested skal fylle seg opp, og kun bruke det han kunne kjøpe/ble droppet.

Lenke til kommentar
18 > 63 tilsvarer 1>57 ellerno.

 

 

 

Nå med en som booster deg og med pots går det helt fint.

 

 

Lvle rekorder blir tatt på nye servere og må være gjort under totalt 10 dager IRL tid IMO.

8366629[/snapback]

60-63 er jo 100 ganger mer xp en 1-18 da. Uansett, det er snakk om konstant spilling. Var forresten ikke noe boosting eller twinka gear, var ikke noe konkurranse fyren bare var nerd og tok muligheten da han kunne tjene en 200- lapp (Var ikke hans egen character han levla opp). Var forresten en warlock.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
18 > 63 tilsvarer 1>57 ellerno.

 

 

 

Nå med en som booster deg og med pots går det helt fint.

 

 

Lvle rekorder blir tatt på nye servere og må være gjort under totalt 10 dager IRL tid IMO.

8366629[/snapback]

60-63 er jo 100 ganger mer xp en 1-18 da. Uansett, det er snakk om konstant spilling. Var forresten ikke noe boosting eller twinka gear, var ikke noe konkurranse fyren bare var nerd og tok muligheten da han kunne tjene en 200- lapp (Var ikke hans egen character han levla opp). Var forresten en warlock.

8368382[/snapback]

 

200 kr for 5 dager konstant spilling er dårlig betalt, til og med for WoW å være ...

Lenke til kommentar

For to uker siden visste jeg null og nix om å spille WoW.

Min nærmeste erfaring med denne typen spill er Morrowind som jeg ikke kan påstå jeg har utforsket så mye av (avdekket ca 25% av kartet).

 

I påsken fikk jeg en 10 dagers WoW trial. Startet en Undead Warrior i Boulderfist. Var på level 20 etter 48 timer og 30 minutter...

Lenke til kommentar
For to uker siden visste jeg null og nix om å spille WoW.

Min nærmeste erfaring med denne typen spill er Morrowind som jeg ikke kan påstå jeg har utforsket så mye av (avdekket ca 25% av kartet).

 

I påsken fikk jeg en 10 dagers WoW trial. Startet en Undead Warrior i Boulderfist. Var på level 20 etter 48 timer og 30 minutter...

8368487[/snapback]

Hadde omtrent det samme på min første character til 20+ jeg og tror jeg :)

Lenke til kommentar

eller gjør som meg å betal det lille det koster ^_^

 

da får du tilgang til oppdateringer osv så lenge guiden eksistrer.

 

ser foresten at den nyeste uploaded som er på piratebay er fra 3/3-07.

5/3-07 kom en av de største oppdateringene på en stund så den er rimelig utdatert..

 

ps leste foresten litt i changeloggen nå: "skipped in favor of grinding Blood Elves." :D

Endret av fatalicus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...