Gå til innhold

Priser på auction house steget kraftig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Etter tre måneder pause begynte jeg å spille igjen i dag... Skulle en tur inn på AH og til min store forskrekkelse var alt sykt dyrt :dontgetit: Hva har skjedd?

en speedstiel rapier til 115g WTF!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har skjedd med alle servere, og jeg for eksempel har tjent meg rik på det. :)

8363871[/snapback]

Rik nok til å henge med på de nye prisene ? Eller bare rik i forhold til før tbc?

8363878[/snapback]

Kjøper praktisk talt ikke på AH, bare selger. Tjente vel ca. 3000 gull på AH mens jeg levlet, hadde 1.1k etter epicmount, brukt en del frem og tilbake. (To vanlige mounts, to BoEepics (80gull hver) og litt annet raffinert småsnacks.

Endret av Lycantrophe
Skrevet

Litt OT, men noen som veit om Blizz har endret Mote of xxxxxx droprate?

For noen ukersiden var [Primal Fire]x1 verdt ca 38 - 40g på min server.

Nå har det sunket og holder seg någet stabilt på rundt 28 - 30g.

Lukter droprate-endringer spør du meg ^^,

Skrevet (endret)

Elsker de nye AH prisene, har tjent så sinnsykt mye penger av overprisede saker og ting. Har aldri vært noe rik på andre chars før, men nå levler jeg en BE Lock som har tjent opp snart 600g fra 1-57 :w00t: (Rundt 30-57 for det meste)

Skal sies at jeg har hatt litt luck også da, fått en del BoE blues og 1 BoE epic i løpet av levlinga :grin:

Endret av Burg
Skrevet

Jeg kjøper alt for mye på AH :p

Levler engineering på en rogue jeg lagde for et par dager siden, og da blir det kjøpt mye på AH, og det er en ROGUE, da er jeg jo dømt til å ikke klare å holde meg unna AH da :p

Skrevet

Tror det kan ha sammenheng med at flere kjøper gull også. Når jeg startet å spille var det kun noen ganger en lvl 1 dwarf/gnome i if som spammet i /S. nå er det 5-10 whisperes og mail daglig..

Skrevet (endret)

Anbefaler deg å bruke Auctioneer. Den skanner hele AH databasen, slik at du kan søke etter items som er veldig underpriset. Så kan du legge ut de underprisete itemsene til vanlige "syke" priser. Oppdaget denne skjønnheten for noen dager siden, og har allerede tjent ganske mye.

Endret av TomFu
Skrevet
Litt OT, men noen som veit om Blizz har endret Mote of xxxxxx droprate?

For noen ukersiden var [Primal Fire]x1 verdt ca 38 - 40g på min server.

Nå har det sunket og holder seg någet stabilt på rundt 28 - 30g.

Lukter droprate-endringer spør du meg ^^,

8368124[/snapback]

Neppe. Tror heller at flere har nådd 70 og deretter skjønt at dette kan grindes. Det vil nok stabilisere seg på dagens nivå eller enda litt lavere.

Skrevet
Anbefaler deg å bruke Auctioneer. Den skanner hele AH databasen, slik at du kan søke etter items som er veldig underpriset. Så kan du legge ut de underprisete itemsene til vanlige "syke" priser. Oppdaget denne skjønnheten for noen dager siden, og har allerede tjent ganske mye.

8368876[/snapback]

Den kan bruke veldig lang tid på søkene. Men har liksom ikke prøvd denne nok selv :(
Skrevet
Bruker rundt 8-10min til meg. Det er null stress, går opp og henter meg noe mat eller drikke mens den søker.

8369101[/snapback]

Samme jeg gjør :p

Skrevet (endret)

Når vi snakker om å heller selge enn å kjøpe ting på AH,

må jeg nok innrømme at jeg brukte

500g på AH for å gå fra 360 -> 375 tailoring. :whistle:

Da var jeg DRITT LEI farming og orket ikke mer. :!:

Endret av frisyre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...