Joachim_F Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Guitar Hero 2 på Xbox 360 har fått nye sanger, Guitar Hero 3 er på vei, og Activision vil rette problemet med defekte gitarer. Les mer
kbekul Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 (endret) Guitar Hero 3 kommer på PS2 også... Gleder meg sinnsjukt til dette =D Er ferdig med 1'eren og 2'eren på Expert no =) Gleder meg til neste! Endret 11. april 2007 av kbekul
OscarWoHA Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Killer Queen er sinnsykt morsom å spille! Kan anbefales til enhver gitarist
Snorre Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Har selv problemer med "Whammy-baren" eller vibratoen for de som heller kaller den det. Den har det med ikke å fungere. Noen få ganger får jeg den til å fungere, og det er alt. Er det slik på alle gitarene eller gjelder dette kun noen?
pantrax Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Har selv problemer med "Whammy-baren" eller vibratoen for de som heller kaller den det. Den har det med ikke å fungere. Noen få ganger får jeg den til å fungere, og det er alt. Er det slik på alle gitarene eller gjelder dette kun noen? 8360714[/snapback] For de som har problemer med whammy bar. http://www.allaboutthegames.net/feature_st...article_id=7714
jon-t Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Gleder meg til dette til wii eg ! Håper dei tar i bruk wiimoten som du setter inn i ein guitar. Å den måten får du ein billig trådlaus guitar som du i i tillegg blant anna tilt funksjon som kunne brukes i spillet.
teekej Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Gleder meg til dette til wii eg !Håper dei tar i bruk wiimoten som du setter inn i ein guitar. Å den måten får du ein billig trådlaus guitar som du i i tillegg blant anna tilt funksjon som kunne brukes i spillet. 8365349[/snapback] Alle konsollene kommer sikkert til å ha fullt ut trådløse gitarer i 3èren. Så det er rævva hvis Wii skal ha kobling via wiimoten. Det skjer bare ikke
jon-t Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Gleder meg til dette til wii eg !Håper dei tar i bruk wiimoten som du setter inn i ein guitar. Å den måten får du ein billig trådlaus guitar som du i i tillegg blant anna tilt funksjon som kunne brukes i spillet. 8365349[/snapback] Alle konsollene kommer sikkert til å ha fullt ut trådløse gitarer i 3èren. Så det er rævva hvis Wii skal ha kobling via wiimoten. Det skjer bare ikke 8365825[/snapback] Kordan er det ræva då ? For eksempel ha ein slot du dytter wiimoden inni, trenger ikkje å synes i det heiletatt...
Anbefalte innlegg