Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MSN fungerer ikke på skolen, hva kan jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

MSN fungerer kun på 1 av 15 PC'er i klasserommet våres nå. Det fungerte før påske på alle maskinene.

Så jeg tror kanskje de har stengt porter e.l.

 

Så nå bruker jeg Ebuddy og det suger. Kan jeg på noen måte skifte port for innlogging på msn så jeg kan bruke den? Kan jeg sjekke om porten msn bruker er stengt?

Noe jeg i det hele tatt kan gjøre for å fikse dette?!

 

Og nei, jeg gidder ikke å høre svar som "gå inn som admin osv bla bla bla"

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M

Du kan bruke Web MSN det er msn som er i webbrowseren. Det har fungert for meg å bruke på skole pcer som har blokkert msn.

 

Edit: litt for sen

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar
Ok, jaja gjør er ikke mulighet for å gjøre skolearbeidet nå forså å kunne gå hjem tidligere da?

Iallefall en løsning jeg ville sett på :p

8357230[/snapback]

Vel, hva er vits med å gå når vi har en time fri, og en time skole, fri igjen osv osv.

Og hva med å drite i hva jeg gjør på skolen å svare til spørsmålet jeg stilte. Er det mulig å sifte port e.l for å få Live MSN til å fungere?

Lenke til kommentar

men du vet at de blokeringene er der for en grunn ikke sant?

 

fordi vi som er systemansvarlige og IKT lærlinger ikke orker all det dritten dere legger inn, og for at det dere ikke skal kunne bruke maskinene til annet enn det vi bestemmer at dere skal bruke dem til.. og med untak av PC'er som står i felles områder (dvs. ikke i klasserom) så skal alle maskiner brukes til skole arbeide og kun det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Vel, hva er vits med å gå når vi har en time fri, og en time skole, fri igjen osv osv.

Og hva med å drite i hva jeg gjør på skolen å svare til spørsmålet jeg stilte. Er det mulig å sifte port e.l for å få Live MSN til å fungere?

8357292[/snapback]

 

Nei.

Lenke til kommentar

portable gaim eller en annen portabel programvare funker fint.

husk å sette på html metode og evt proxy viss skolen bruker det :)

 

Men først som sist. Skole = skolearbied!

 

web msn fungerer sikkert dårlig pågrunn av siden er blokkert, eller at popup blokeringen i ie stopper dere.

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Ok, jaja gjør er ikke mulighet for å gjøre skolearbeidet nå forså å kunne gå hjem tidligere da?

Iallefall en løsning jeg ville sett på :p

8357230[/snapback]

Vel, hva er vits med å gå når vi har en time fri, og en time skole, fri igjen osv osv.

Og hva med å drite i hva jeg gjør på skolen å svare til spørsmålet jeg stilte. Er det mulig å sifte port e.l for å få Live MSN til å fungere?

8357292[/snapback]

Tror ikke mange gidder hjelpe deg når du svarer på den måten. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...