Gå til innhold

Hip hop-salget stuper!


Steinvakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke så mye om det, da. Men jeg tror salget stuper, fordi HipHop har ferre ordntlige fan med stor CD-samling, en bare helt vanlige folk som egentlig driter langt i musikk, og bare har 382919030492317200000 nedlastede HipHop sanger på PCen, og resten trance.

8357144[/snapback]

 

 

Er det gjort noe forskning på dette? For du har liksom ikke noe nedlasta musikk? Og ALLE andre musikkfans kjøper alle cd-platene sine eller?

 

Jeg laster som regel ned alt nytt av HipHop, og det jeg liker kjøper jeg. Selv føler jeg det er også viktig å støtte norsk musikk generelt først og fremst.

Lenke til kommentar
Selv føler jeg det er også viktig å støtte norsk musikk generelt først og fremst.

8361168[/snapback]

 

Denne er jeg helt med på, om det kommer en norsk hip hop skive som jeg føler bare litt, eller liker artisten så blir den kjøpt med engang. Norske artister er noe som jeg vil ha flere fete utgivelser fra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-W15cjW
Han er ikke broren min, eller min andre bruker. Bare for å få det klart :)

Det plager ikke meg at HipHop-salget synker, for musikken er allerede død.

 

Kan ikke så mye om det, da. Men jeg tror salget stuper, fordi HipHop har ferre ordntlige fan med stor CD-samling, en bare helt vanlige folk som egentlig driter langt i musikk, og bare har 382919030492317200000 nedlastede HipHop sanger på PCen, og resten trance.

8357144[/snapback]

Haha! Good one!

Lenke til kommentar
Folk kan si hva de vil. God musikk vil alltid selge. Sålenge du lager noe som er verdt å kjøpe som folk syns er intresant kommer nok folk til å kjøpe det.

 

Konkuranse er bra i alle bransjer.

8366521[/snapback]

Hva med dårlig, cheesy og lettprodusert musikk? Det selger jo enda bedre ...

 

...Ond sirkel dette her.

Endret av E-wok
Lenke til kommentar

[*]Mener kommersialiseringen av hip hop har ødelagt sjangeren, og denne nedgangen vil føre til økt interesse for "undergrunnsmusikken"?

 

Sånne som ikke klarer å rappe om annet enn damer, dop og bling, klarer jeg ikke lengre.

Men de som rapper om andre ting er nydelig :love:

 

"Everybody sound the same, commersialize the game" -Hip Hop is Dead, Nas

Lenke til kommentar
- Platesalget går ned fordi ungene stjeler musikk på nettet, og derfor kan artistene ikke lenger forvente å kunne leve av musikkinntekter alene, sier Chris Lighty til Forbes.
Ungene? Sier litt om hva slags forhold han har til forbrukerne.

 

Tydelig at han er redd han skal tjene noen millioner mindre.

8357511[/snapback]

 

Leve av inntektene? Er bare å kjøpe et par biler mindre i måneden det så er det jo grei skuring!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...