Gå til innhold

Gummibroa - moro med luft og perspektiv


Onkel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette bildet likte jeg. Fjern lyktestolpen nede til venstre.

Eksponeringen passer helt utmerket til dette bildet, den litt hvite/slitte/overeksponerte eksponeringen passer genialt på veggen min.

 

Jeg savner kansje litt mer kontraster, men that's it.

Lenke til kommentar
Hva har du røyka nå da?  :ermm:

 

Husker en gammel Carl Barks-historie hvor Donald sniffet eter og hallusinerte vilt. Verden ble veldig uberegnelig for han, en skummel historie for en liten pjokk. Men da lignet husene litt på dette.

 

Okei, var usikker selv, men lyktestolpen må tydeligvis dø. Trist egentlig, den er eneste overlevende etter masse stygg bebyggelse som sto der (mesteparten av himmelen under broa er "bygd" for hånd).

 

 

 

Northgarden: hvis du mener hele forsterkningen av broa, så var den jo sånn. Men joda, jeg ser at det hadde blitt enda luftigere uten støtte i det hele tatt, og bildet er jo tvers igjennom redigert og forfalsket, så hvorfor ikke...

 

EivindF: Hvilken bule?

 

Ellers er bildet satt sammen av fire ulike bilder - og ALLE var overeksponert! :wallbash:

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Nå er bildet utrolig flott. Hjalp veldig mye å fjerne lyktestolpen.

 

jeg syntes ikke det ble tomt, siden øynene trekkes med en gang mot brua.

Så er det ca like mye under til venstre som det er tomrom øverst til høyre. Utrolig fett med dybdeskarphet, pluss at eksponeringen i mine øyne er perfekt til dette bildet.

 

Keep ut tha work.

Lenke til kommentar
Fine linjer her. Bildet burde ha vært en kandidat til fotokonkurransen... ;)

8353017[/snapback]

Fine regler vi har..

7. Bildet skal være anonymt så lenge konkurranse og avstemming pågår. Bilder som har signatur, bilder som er postet tidligere, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil derfor bli diskvalifisert.
Lenke til kommentar
Fine linjer her. Bildet burde ha vært en kandidat til fotokonkurransen... ;)

8353017[/snapback]

Fine regler vi har..

7. Bildet skal være anonymt så lenge konkurranse og avstemming pågår. Bilder som har signatur, bilder som er postet tidligere, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil derfor bli diskvalifisert.

8353030[/snapback]

Moralen er: Sjekk temaet i fotokonkurransen før du poster blinkskuddet på bildekritikken! Det er ingen regel mot å legge det ut til kritikk etterpå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...