MittParadoX Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Får du ikke gruppe, stikk til shatrath og få hjelp der Frapsa mens jeg tok med en mob til shattrath. enjoy <<<Klikk her>>>
MadsFN Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Nice og praktisk.. var det du som gjorde det? isåfall, shadow word pain rank 1?
MittParadoX Skrevet 8. april 2007 Forfatter Skrevet 8. april 2007 Nice og praktisk.. var det du som gjorde det? isåfall, shadow word pain rank 1? 8337781[/snapback] ja meg som gjorde det, sw:pain rank 1 ja. prøvde først og kite Uvuros langs veien rund hele shadowmoon, endte opp med og løpe rundt to runder. fikk han ned til 50% med sw:pain rank 1 og sw:death, så kom det 2 andre og begynte og angripe så det endte med at jeg døde >.< 30min kiting rett i dass
Chrynarx Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Skjønner at høyere rank'er krever mer mana, men hva med rank 2-3? Er ikke det bedre damage messing? og utgjør ikke store mana forskjellen? + hvor ofte må man renewe dottene? er det etter hvert tick?
Digidice Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Skjønner at høyere rank'er krever mer mana, men hva med rank 2-3?Er ikke det bedre damage messing? og utgjør ikke store mana forskjellen? + hvor ofte må man renewe dottene? er det etter hvert tick? 8338288[/snapback] Er sikkert kjekkest om mobben har masse liv da den kommer til byen for så kverke mest muligt folk lol. Morsomt og se alle somheiv seg på den, va det mangen som døde i forsøket på og ver helt ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå