Gå til innhold

Prison Break Sesong 3 - med spoilere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke dette vært klart ganske lenge, da? Mener å ha lest at den skulle starte i september i denne tråden for en stund tilbake ... Anyways; den som venter på PB, venter ikke forgjeves.

Goscinny ;)

Skrevet (endret)

Jo, det har vært klart i over en måned nå.

Edit: Det har aldri blitt annonsert en annen dato, dette var bare rykter. Bare vær glad for at de ikke gjør som Lost og 24, venter til neste år for å sende serien.

Endret av Alfen92
Skrevet (endret)

Det er en Prison Break-CD ute allerede etter det jeg har erfart :hmm: Ingen andre som har sett denne? Mulig jeg er forut butikkene om dere skjønner :p

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Skrevet (endret)

Bestiller du Prison Break Season 2 dvden fra Amazon.com får du med en bonusdisc med på kjøpet som inneholder de første 15 minuttene av sesong 3! :D

• Exclusively at Amazon, receive a bonus disc including the first 15 minutes of the premiere episode of Prison Break: Season 3 as well as the full premiere episode of the new show K-Ville, when you order Prison Break: Season 2 on DVD.

Amazon.com

Har allerede forhåndsbestillt dvden, men vurderer å heller bestille den fra USA nå! :dribble:

Edit: Video intervju med Dominic Purcell her. (På slutten av klippet.)

Med tanke på frakt, toll osv, tror ikke jeg orker å bestille dvden fra Amazon allikevell.

Endret av Alfen92
Skrevet (endret)

WOW! Har nettopp sett de 17 første minuttene fra sesong 3! Mye bedre enn jeg trodde det skulle være. :D Kan sees her, men det krever at du har amerikansk ip adresse. Kan skaffes andre steder, som jeg tror jeg ikke kan linke til her.

Edit: Kan sees her, dårlig kvalitet på denne desverre.

Endret av Alfen92
Skrevet

Har sett de første 17 minuttene jeg og :D Gleder meg til første episode kommer ut. Kommer til å bli en bra sesong, hvis spenningen holder seg slik som det ble vist ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...