Gå til innhold

Hjelp til prisvurdering Dell 24" (2405FPW)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det ikke er noe spesielt som er galt med den burde du iallefall få mellom 3500 og 4000kr jeg har 21" og den betalte jeg 4750 kr for. dette var høst 06

 

 

edit: med galt mener jeg evt riper/støtskader osv.

 

DELL

Dell Ultrasharp 2407WFP 24" widescreen LCD Flat Panel Monitor.450 cd/m² brightness, 1000:1 contrast, 16ms (black-to-white) response time. Black TCO99

Sendes normalt 5-7 dager

Produsentdel 860-10016

Dell-del 59238

 

More Details

7,061.56 kr (Pris atm)

Inkl. MVA og frakt

Endret av Prectorex
Lenke til kommentar
Hvis det ikke er noe spesielt som er galt med den burde du iallefall få mellom 3500 og 4000kr jeg har 21" og den betalte jeg 4750 kr for. dette var høst 06

 

 

edit: med galt mener jeg evt riper/støtskader osv.

8333417[/snapback]

 

Glemte å nevne at det ikke er noe feil på skjermen (og ikke funnet noen døde pixler).

Men om det ikke er "mere" å hente enn 3500 så spørs det jo om det er verdt det å selge skjermen. Det er jo en knallbra skjerm :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke åssen det er jeg, men får ny eier med garanti?

 

Husk også at jeg sa at du "iallefall" vil få mellom 3500-4000 kr for den. selvfølgelig er det mulig å få mer. Hvis du feks skal selge den på finn, så kan du jo endre prisen etterhvert. Så mitt råd hvis du skal selge den, er å sette prisen litt høyt først og se om du får noen respons, og deretter kan du senke prisen hvis det er aktuelt for deg.

Endret av Prectorex
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke åssen det er jeg, men får ny eier med garanti?

 

Husk også at jeg sa at du "iallefall" vil få mellom 3500-4000 kr for den. selvfølgelig er det mulig å få mer. Hvis du feks skal selge den på finn, så kan du jo endre prisen etterhvert. Så mitt råd hvis du skal selge den, er å sette prisen litt høyt først og se om du får noen respons, og deretter kan du senke prisen hvis det er aktuelt for deg.

8333469[/snapback]

 

Hei igjen og takk for kjapt svar :)

Kanskje jeg skal prøve meg på en finn-annonse og se om det er noe respons.

 

Går ut fra at garanti følger kvittering, men kanskje noen har lest den lille skrifta og vet noe annet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...