Gå til innhold

En egen "diskusjon.no server"?


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg bare tenkte litt på morgenkvisten, jeg -

Det hadde vært litt morsomt om vi hadde en uoffisiell diskusjon.no server in-game, hvor mange av brukerne på denne delen av forumet kunne spilt sammen, både horde og alliance på en server så kunne vi hatt dueller og lignende.

 

Selvfølgelig, hvis dette skulle skje, så hadde vi valgt en server hvor det var litt populasjon så vi ikke er helt alene.

Det hadde jo vært utrolig gøy om vi kunne snakket her på forumet, også spilt sammen in-game, hjulpet hverandre med quest og gjort PvP / Raids sammen.

 

Dette er jo bare en tanke fra min side.

Noe ris eller ros til ideen?

 

Hilsen,

TheoB. :thumbup:

Endret av TheoB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har vært gjort utallige ganger før, omtrent hver eneste gang det kommer en ny server, og når spillet kom ut i 2005, og når TBC kom ut, osv :) Men bare prøv igjen, jeg tror det vanligvis ender opp med at det blir med en del i starten, også blir det igjen bare et par til slutt.

Lenke til kommentar
Hehe jeg liker deg ;)

 

Uansett, er 100% enig med Pug. Veldig, veldig ofte har man store ambisjoner om en sånn sak, men så er det 2-3 st. som faktisk gjør det.

 

Men, jeg vil veldig gjerne være med på dette jeg!  :fun:

8332343[/snapback]

Skal vi bli Pug-groupies sammen?

 

Uansett, tviler på at dette blir aktuelt fra min side, med mindre det blir veeldlig lite alting. Eller sylvanas horde. Nettopp rerollet, akkurat passert 60. :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...