Gå til innhold

Gear 70 priest


Anbefalte innlegg

heisann! har dinga 70 nå, og skal appe til en kara guild.

jeg er ganske sikret inn, men de vet ikke om de vil ha meg som Healer eller DPS.

har dere noen profiles jeg kan se på for å "herme " litt?

både healing og shadow hadde vært fett =)

evt. tips til anna gear=)

 

takk!

Flacid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DEN beste shadow priesten jeg har sett Dette er noe av det beste gearet en shadow priest kan ha, GL med og farme alle de matsa til det gearet.

8334403[/snapback]

 

Høyner med denne..

8349105[/snapback]

 

Imba shadowpriest :(, finnes det noen upgrades for deg i det hele tatt for øyeblikket? (bortsett fra grønne items med mye +damage.)

 

Ser du mangler ring enchants :p

 

-> Her var da også en ikke så dum en (legg merke til at hansker og ranged mangler (sikkert tier5/TK/SSC crap). ( http://armory.wow-europe.com/#character-sh...theridon&n=Muqq )

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
DEN beste shadow priesten jeg har sett Dette er noe av det beste gearet en shadow priest kan ha, GL med og farme alle de matsa til det gearet.

8334403[/snapback]

 

 

LOL, gearet er jo helt random da, enkelt å skaffe... som holy priest har jeg opptill 800+ dmg

8356436[/snapback]

Enkelt? Det er da faen ikke vanskelig og skaffe gear i wow uansett hva du skal ha. Det tar bare tid. Og det er ganske stor forskjell fra 800 til 1100. ;)
Lenke til kommentar
DEN beste shadow priesten jeg har sett Dette er noe av det beste gearet en shadow priest kan ha, GL med og farme alle de matsa til det gearet.

8334403[/snapback]

 

 

LOL, gearet er jo helt random da, enkelt å skaffe... som holy priest har jeg opptill 800+ dmg

8356436[/snapback]

Enkelt? Det er da faen ikke vanskelig og skaffe gear i wow uansett hva du skal ha. Det tar bare tid. Og det er ganske stor forskjell fra 800 til 1100. ;)

8357925[/snapback]

 

 

Hehe, det går også fort å skaffe det... 1-2 dager hvis du prøver max eller noe sånt. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...