Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dataen kolapsa--> alt ble slettet! :(


Anbefalte innlegg

Pcen min kolapsa og jeg måtte restarte xp. Men jeg mistet alt jeg hadde fra før. Tror ikke jeg har noe backup :(...

 

Jeg har prøvd å gjennopprette filene med rescuva uten hell, noen som vet programmer som kan gjøre slik at jeg får tilbake alle filene jeg mistet? eller en annen måte å fikse problemet på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det som har skjedd her egentlig?

Du sier restarte xp...?

Er det sånn at du har formatert harddisken og lagt inn xp på nytt, og ingen data recovery-program funker?

I så fall vil jeg anbefale ibas http://www.ibas.no/

 

Om du har tatt full format tror jeg harddisken prøver å ta bort alt. Om du har tatt quick format tror jeg den bare har valgt å ignorere det som ligger der.

Lenke til kommentar
Pcen min kolapsa og jeg måtte restarte xp. Men jeg mistet alt jeg hadde fra før. Tror ikke jeg har noe backup :(...

 

Jeg har prøvd å gjennopprette filene med rescuva uten hell, noen som vet programmer som kan gjøre slik at jeg får tilbake alle filene jeg mistet? eller en annen måte å fikse problemet på?

8327005[/snapback]

Bare det at du kaller det "Restarte XP" burde fortelle deg at dette ikke er noe du burde gjøre selv, selv om XP kolapser helt og windows ikke vil starte har du ikke mistet noe, alt ligger på disken fremdeles, men hvis du har "Restartet XP" som du kaller det er nok alt mistet, det heter å formatere disken å reinstalere XP. å restarte XP er er å starte maskinen på nytt. når du kan så lite om data burde du får hjelp til dette før du begynte selv. du kan nok få tilbake noe av det du har mistet men ikke alt. prøv med GETBACK.

 

Beklager at det var et litt hissig innlegg men hvis du ikke er sikker på hva du gjør, da bør du spørre, det er mange som kan hjelpe deg her.

Endret av cozmo
Lenke til kommentar
ja jeg formaterte den, og la xp inn på nytt. Takk for www.ibos.no! Skal se om det funker! :cool:

8327348[/snapback]

Ibas.no funker, men du må regne med fra 6000 - 10000 kr for å få det fikset hos ibas

8327371[/snapback]

 

 

okei, da dropper jeg nok det. Men har du noen rimligere alternativ? Hvor kan jeg laste ned getback

Lenke til kommentar
okei, da dropper jeg nok det. Men har du noen rimligere alternativ? Hvor kan jeg laste ned getback

8327411[/snapback]

Mener du GetDataBack så er dette et kommersielt program og koster penger. Programmet er godt. Søk på\ google for mer info.

 

Men ingen recoveryprogram kan redde datafiler som er overskrevet med nye data.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...