Gå til innhold

Clefthide Leg Armor - lvl 60 cap eller ikke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du må ha en lvl 60 og oppover til og putte de på buksene dine hvis du er under lvl 60, og de buksene må være BOE, er du 60 eller over så putter du på selv :)

Endret av RostaD
Skrevet
Du må ha en lvl 60 og oppover til og putte de på buksene dine hvis du er under lvl 60, og de buksene må være BOE, er du 60 eller over så putter du på selv :)

8326506[/snapback]

Aha. så det går ikke an å gjøre det på samme måter som med enchantsments (non trade boksen)?

Skrevet
Går nok ikke det, prøvde selv i går på min 39 prestetwink. Får kjøpe meg nok en Necromancer's Leggings :rolleyes:

8326746[/snapback]

Shadoweave Pants?

Skrevet
Går nok ikke det, prøvde selv i går på min 39 prestetwink. Får kjøpe meg nok en Necromancer's Leggings :rolleyes:

8326746[/snapback]

Shadoweave Pants?

8327944[/snapback]

Necromancer's Leggings er mye bedre. De har kanskje litt mindre damage, men til gjengjeld mye mer stats.

Og ja, eneste du trenger er å være 60 for å faktisk putte den på. Den krever ikke noe minimumslevel fra itemet.

Skrevet (endret)

For en (preste)twink så er stamina alpha og omega, så necromancer's leggings er overlegen alternativene.

Eller putte i "Will not be traded", akkurat som med diverse Libram enchants.

8327854[/snapback]

Nei.

Endret av bamsefar
Skrevet

Bumper denne i stedet for å lage en ny tråd. Noen som har peiling på om head enchants gjør BoE soulbound? Vet alle skulderenchantene gjør det, men har ikke testet head enda (og vil helst slippe å sløse 90g om det ikke fungerer , i tillegg til et item verdt å enchante :p)

Skrevet

Det kommer jo "If you enchant this item it will bind to you", eller noe i den duren når du bruker enchant på itemet, hvis enchanten gjør itemet soulbound..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...