Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilke felger bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Må få bort gubbepreget på bilen min. Bilen er en '92 Subaru Legacy 2.2

Bilde av bilen ser dere nederst i innlegget.

 

Boltsirkel 5x100 og innpress et55. Altså samme som Impreza og Forester.

 

Men hvilke av disse bør jeg velge?

Respons mottas med takk :)

 

zito_gtr.jpg

ZITO GTR 7x17 ??,-

 

zito_FA10.jpg

ZITO FA 10 8x17 ??,-

 

w811_gear.jpg

Final Speed W811 7x17 ??,-

 

4923d6e5-8366-40cc-be69-78344e072ea2-td_monza_r.jpg

Team Dynamics Monza R 7x17. 2430,-

 

z_2120.jpg

Speedline Corse 2120 8x18. 3450,-

 

z_2113_lite.jpg

(Gullfarget) Speedline Corse 2113 7,5x17. 2800,-

 

4_small.jpg

Compomotive MO1770 7x17. 2520,-

 

Winrace_A_stor.jpg

Braid Winrace A 7x17. 2100,-

post-71079-1175942086_thumb.jpg

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville vært bra med hvite felger. Men dette kommer jo til å bli ganske råflott til den bilen uansett, så jeg hadde gledet meg som en unge til å få på hvilken som helst av de felgene du har sett på :-)

 

Tror personlig gullfarge hadde passet bedre hadde det vært en annen farge på bilen, men det er vanskelig å si...

 

 

bertie

Lenke til kommentar
Tror nok ikke jeg ville brukt penger på felg til denne bilen, spar heller pengene.

8365475[/snapback]

 

 

Hehe er du frekk... Jeg gidder ikke kjøre rundt med kaplser

Jeg skal uansett ikke kjøpe felger til 10-20 000..

Dessuten må jeg bytte sommerdekk uansett :)

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar

Husk bare på at man vanligvis ikke kan ta med seg hjul til nye biler, skulle du velge å bytte den ut. Ikke får man mye igjen for dem heller, om man selger dem med bilen.

 

Jeg hadde nok gått for noe cheap shit i org. dimensjon. Om man kjører rundt med stusselige kapsler på en helt ordinær bil, så betyr det bare at man ikke er wannabe ganstah som legger ut mer på felg enn på bil.

Lenke til kommentar

Blir nok bra det :) Post bilder av resultatet når du har bestemt deg da :)

 

Et siste tips: hvis du skal pusle litt med lavprofil i 15"-området, prøv å gå for dekk som heller er litt over standarddimensjon enn litt under. Ser utrolig mye bedre ut på biler uten senk.

 

Hva er orginaldimensjon på Subaru'n din forresten? Fikk det for meg at den måtte være 185/70R14? Kanskje du kan presse deg opp til 195/60R15 da, det ville nok sett ok ut (men ikke så bra som 16" seff ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...