Gå til innhold

The Experience: Halo 2 konsoll konkuranse ?


Mato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvist det er kommet til da , men det er jo ikke sikkert at det er så mange hardcore halo 3 fans heller da .

 

men halo 1 og 2 har jo en stor brukergruppe

8342650[/snapback]

I følge de siste videoene jeg har sett skal spillet komme til høsten. Jeg synes Microsoft/Bungie kunne tatt på seg prøve-før-lanseringsbuksene til The eXperience, om spillet ikke allerede er kommet da.

 

Uansett, det vil være en betaversjon ute da, og dette bør det være en konsoll eller fire i lokalet som har :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Doh, tenk litt lenger da... Det er en betaversjon for public testing. Her blir matchmaking-systemet testet. Så er det sikkert en versjon hvor story-mode blir testet, en versjon hvor heleXbox-live-systemet blir testet osv.

 

Jeg mener at man kan prøve å komme i kontakt med MS. Så kan man spørre pent om de kan låne en demo/beta med en flerspiller-del.

Lenke til kommentar
Doh, tenk litt lenger da... Det er en betaversjon for public testing. Her blir matchmaking-systemet testet. Så er det sikkert en versjon hvor story-mode blir testet, en versjon hvor heleXbox-live-systemet blir testet osv.

 

Jeg prøver ikke være noen kverulant, men det blir nok neppe noen public beta av noe annet en det som foregår nå.

 

Jeg mener at man kan prøve å komme i kontakt med MS. Så kan man spørre pent om de kan låne en demo/beta med en flerspiller-del.

8688343[/snapback]

 

Det her derimot kunne vært dritfett om Bungie hadde vært med på!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

tja , jeg kunne heller tengt meg og spilt et spil jeg har erfaring i på en turnering ivertfall ;)

 

 

men jeg har jo sikkert fått øvd meg litt hvist det skulle bli no halo 3 comp , for det skal en 360 inn i stua med halo 3 på den dagen det kommer ut :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...