Gå til innhold

Den lille Biketrial tråden ^^


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er dumt att det er så lite intiresse for biketrial i Norge jeg, folk vet ikke om sporten..

8820994[/snapback]

 

 

QFT Synd at ikke folk kan lese tråden og vise litt interesse :thumbdown:

 

det er gøyere dette en og sparke et rundt objekt rundt på en firkanta bane :ph34r:

Lenke til kommentar
Synes det er dumt att det er så lite intiresse for biketrial i Norge jeg, folk vet ikke om sporten..

8820994[/snapback]

 

 

QFT Synd at ikke folk kan lese tråden og vise litt interesse :thumbdown:

 

det er gøyere dette en og sparke et rundt objekt rundt på en firkanta bane :ph34r:

8821179[/snapback]

Haha, så enig så enig:)

 

Vi skulle ordna ett lite treff folkens, hatt en dag eller to der vi har kjørt rundt i gatene, kanske i Trondheim? Da kunne vi tatt med oss NRK Tyholdt til å lage en liten reportasje de kunne vist på den lokale sendinga :thumbup:

Lenke til kommentar
Synes det er dumt att det er så lite intiresse for biketrial i Norge jeg, folk vet ikke om sporten..

8820994[/snapback]

 

 

QFT Synd at ikke folk kan lese tråden og vise litt interesse :thumbdown:

 

det er gøyere dette en og sparke et rundt objekt rundt på en firkanta bane :ph34r:

8821179[/snapback]

Haha, så enig så enig:)

 

Vi skulle ordna ett lite treff folkens, hatt en dag eller to der vi har kjørt rundt i gatene, kanske i Trondheim? Da kunne vi tatt med oss NRK Tyholdt til å lage en liten reportasje de kunne vist på den lokale sendinga :thumbup:

8821192[/snapback]

 

Hvis du / NRK spanderer flyturen opp og sykkelen i bagasjen ok! :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...