Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

overføre rar fil til mappe?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en fil som er inne i rar, og når jeg skal overføre den til en mappe kommer det opp feil-melding om at jeg har for lite plass på dataen eller noe, men det har jeg jo ikke..

 

Hva kan jeg gjøre?

Endret av oystein987
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vilken program bruker du da.

 

prøv winrar;)

8318559[/snapback]

 

Jeg bruker win-rar, og alt går bra til jeg skal overføre iso-filen til en mappe(ca2,8gb). Det har alltid funket før.

 

Men så kommer denne feilmelingen opp:

 

"You need to start extraction from a previous volume to unpack"'

 

"the required volume is absent"

 

Hva skal jeg gjøre?

Endret av oystein987
Lenke til kommentar

Gå til stedet du fant filen, f.eks The Pirate Bay eller Google.

Søk opp torrenten eller ISO filen på nytt, eller last ned NFO filen og les denne. Hvis du sammenligner

original-releasen med det du har, vil du nok se at originalen har f.eks 99 rar filer på 50MB hver og begynner på .r00 og slutter på .r98.

 

Mens din "ISO" begynner på .r03 mangler .r27 .r28 og .r35-38 og har verken sfv check eller .nfo file. :D

Lenke til kommentar
Du har pakket ut med winrar og fått en iso fil som da er kommet i en egen mappe etter utpakking?

8319223[/snapback]

 

 

Ja du kan si det sånn. Men det merkelige her var at filene var ikke opprinnelig i rar. Det var filer som "dataen ikke viste hvilke program som skulle bruke" Men jeg bare brukte winrar likevel, for det er det jeg alltid gjør på den typen filer.

 

det er 1-52 filer som er 47,6 mb. --> men det er samme hvilken fil jeg opner i winrar--> så trykker jeg på filen inni i winrar. og da kommer det opp en iso fil på ca 2,6 gb. Og når jeg skal overføre den til en mappe kommer den feilmeldingen opp som jeg sa isted!

 

Skjønner det ikke, for det har alltid pleid å funke før.. :mad:

Lenke til kommentar
Du har pakket ut med winrar og fått en iso fil som da er kommet i en egen mappe etter utpakking?

8319223[/snapback]

 

 

Ja du kan si det sånn. Men det merkelige her var at filene var ikke opprinnelig i rar. Det var filer som "dataen ikke viste hvilke program som skulle bruke" Men jeg bare brukte winrar likevel, for det er det jeg alltid gjør på den typen filer.

 

det er 1-52 filer som er 47,6 mb. --> men det er samme hvilken fil jeg opner i winrar--> så trykker jeg på filen inni i winrar. og da kommer det opp en iso fil på ca 2,6 gb. Og når jeg skal overføre den til en mappe kommer den feilmeldingen opp som jeg sa isted!

 

Skjønner det ikke, for det har alltid pleid å funke før.. :mad:

8320686[/snapback]

 

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Jeg bruker win-rar, og alt går bra til jeg skal overføre iso-filen til en mappe(ca2,8gb). Det har alltid funket før.

 

Men så kommer denne feilmelingen opp:

 

"You need to start extraction from a previous volume to unpack"'

 

"the required volume is absent"

 

Hva skal jeg gjøre?

8318903[/snapback]

Her har du svaret. Du må starte opppakningen med den filen som slutter på rar. feilmeldingen ber deg starte med tidligere fil i rekken av filer.

Lenke til kommentar
Jeg bruker win-rar, og alt går bra til jeg skal overføre iso-filen til en mappe(ca2,8gb). Det har alltid funket før.

 

Men så kommer denne feilmelingen opp:

 

"You need to start extraction from a previous volume to unpack"'

 

"the required volume is absent"

 

Hva skal jeg gjøre?

8318903[/snapback]

Her har du svaret. Du må starte opppakningen med den filen som slutter på rar. feilmeldingen ber deg starte med tidligere fil i rekken av filer.

8324833[/snapback]

Se på den nederste linja "the required volume is absent". Winrar finner ikke riktig volum, så det mangler høyst sannsynlig en fil (eller fler).

Endret av Target-55
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...