Gå til innhold

Xbox 360 + Logitech Z-5500, mulig?

.dat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er ganske ny på dette. Det som er tingen er at jeg lurer på om jeg kan bruke det surround anlegget av denne typen Logitech Z-5500, på xbox 360.

Jeg har kjøpt denne kabelen, XBOX360 VGA HD-AV kabel med optisk utgang, og denne som man ser har optisk, og det samme har Logitech systemet. Jeg er ganske sikker på at jeg får lyd, men blir det surround?

Veldig takknemlig for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har logitech z-5500 og jeg bruker det sammen med min xbox 360 og funker helt fint for meg, men jeg kjører altså ikke optisk men burde vel gå det.

Skrevet

Funker så det koster etter det ja :) Kjøp deg ein toslink optisk kabel så er du i gang. Har samme system sjøl,bare at konsollen er koblet opp via komponent til HDTV`en

Skrevet
jeg har logitech z-5500 og jeg bruker det sammen med min xbox 360 og funker helt fint for meg, men jeg kjører altså ikke optisk men burde vel gå det.

8317081[/snapback]

:omg:

Er du klar over hva du går glipp av? Forskjellen på surround og stereo er helt enorm i spill! Det har gitt meg mange *snumegrundtogoppløsemotstanderenmedpumpehagleiGeOW*. Prøv det, og du går aldri tilbake til stereo (frivillig).

Skrevet

Ja, må være suround, eller så kjøper jeg det ikke.

Er redd for at logitech systemt ikke skal forstår at den blir tilsendt surround signaler, men vanlig.

Men dere sier jo at det skal gå, så da får jeg bare bestille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...