Gå til innhold

Omtale av Airlines 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Det har vært mye snakk om flyselskaper i den senere tiden. SAS kjøpte et skadeskutt Braathens og Norwegian har akkurat begynt å prøve seg. Interactive Vision var med andre ord ganske heldige med timingen av utgivelsen av Airlines 2, et spill hvor du får muligheten til å drive ditt eget flyselskap. Kan du gjøre det bedre enn toppsjefene i SAS og United Airlines?

 

Les hele omtalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-17 01:31, skrev okvangar:

Må bare spørre, hvorfor har du mange flyruter til Thule på Grønland?


 

Jeg bare liker Grønland.. :smile:

 

Neida, saken er at dataen til spillets flyplasser blir tilfeldig generert hver gang du starter et nytt spill. Størrelsen på flyplassen og mengden kunder har derfor ingenting å gjøre med virkeligheten, og i mitt spill er Thule en av de største flyplassene i Europa. Jeg lurer forøvrig på om det går an å legge til flyplasser selv... alle flyplassene er lagret i en tekstfil (med koordinater osv), så jeg tenkte jeg skulle prøve å legge inn Kjevik :smile:

 

Quote:


Ellers minner dette spillet om mange timer med PoC, og skal skaffes :smile:


 

Tror ikke det er så dumt det. Så lenge du er klar over at varigheten ikke er den beste og at spillet ikke er så avansert som det seriøse brukergrensesnittet gir utrykk for (det var jo heller ikke PoC), så kan Airlines 2 bli et godt kjøp.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-18 02:29, skrev Caps_Lock_kf:

En ting jeg lurer på er hvordan i all verden du klarte å komme deg ut av startregionen?

jeg er totalt fastlåst inne i startregionen, der jeg har max flyruter... blir litt kjedelig i lengden da...



 

Du må ha et hovedkontor i din egen region og regional goodwill på over 30 (kontorer og hovedkontor gjør at goodwill'en stiger raskere). Så må du forske på den flyplassen du vil til. Det koster temmelig mye å lage en rute fra en region til en annen så lenge du ikke har like høye rettigheter i begge regionene, så ikke lag flere enn en rute fra startregionen til den nye regionen før du har goodwill på over 30 og hovedkontor i den nye regionen også.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-17 12:36, skrev gordito:

Hmm... virker jo bra da... har alltid likt sånne spill, men i det siste er de blitt litt for avanserte (liker ikke å tenke for mye :smile:.. er det noe demo slik at jeg får prøvd det?


 

Dette spillet er ikke så avansert som den seriøse presentasjonen kan få det til å se ut som :smile:

 

Dessverre finnes det ingen Airlines 2 demo for øyeblikket.

 

_________________

Joachim Froholt

Gamer.no

 

[ Denne Melding var redigert av: Joachim_F på 2002-12-18 11:46 ]

Lenke til kommentar

Noen som har noen ide om hvordan man kan øke goodwillen i et område. Jeg har et kontor på alle flyplassene i hele området (selv de jeg ikke flyr på) og tjenner drøssevis med penger, men på feks Oslo flyplass er goodwillen min på -90 (helt sant) Jeg har to ruter som går derfra som dekker behovet flyplassen har. Rare greier... noen forslag?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...