Gå til innhold

[løst]S.T.A.L.K.E.R. - riktig?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sorry for alt det sluttopplegget jeg skrev i stad. Har nå googlet litt og funnet ut at jeg må starte på nytt for å gjøre flere oppdrag.

Ingen vits i å poste mer her nå

-Blade-Bunny

Endret av Blade-Bunny
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er vel egentlig ikke noe bruk for spoiler her imo.

8309260[/snapback]

Ehh, jo? Sier jo litt om slutten. Alle som kan tenke litt lengre enn nesa rekker klarer jo å skjønner hva som skjer.

Spoiler-tag please!

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjøpte spillet i dag. Collectors edition. Men så kommer problemet. Installerer spillet, legger inn den nyeste patchen, og begynner å spille. Men når jeg skal save, så henger spillet seg opp, og går tilbake i windows. Noen som kan hjelpe meg, har gledet meg til dette spillet lenge, men så virker det ikke... Kjipe greier.

Skrevet
Kjøpte spillet i dag. Collectors edition. Men så kommer problemet. Installerer spillet, legger inn den nyeste patchen, og begynner å spille. Men når jeg skal save, så henger spillet seg opp, og går tilbake i windows. Noen som kan hjelpe meg, har gledet meg til dette spillet lenge, men så virker det ikke... Kjipe greier.

8393839[/snapback]

Søk litt rundt på google etter slike save-problemer i stalker, så finner du sikkert noen svar ;)

Skrevet
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...